Putojančio vyno gamyklą „Alita“ valdanti „MV Group“ vykdo intensyvų investicijų planą. Per porą metų į 2014 metais įsigytą gamyklą akcininkai investavo daugiau negu 6,5 milijonus eurų ir nubrėžė naujas kryptis produkcijos eksportui.
„Investicijos gamyklai „Alita“ suteikė aiškią kryptį ir galimybių proveržiui.
Atnaujintoje gamykloje pasitelkę modernią įrangą technologai ieško būdų, kaip pagerinti produktų savybes. Aukščiausio lygio specialistai kuria naujas gėrimų rūšis.
Turime viziją, todėl aktyviai vykdome visa apimantį investicijų planą ir geriname veiklos rodiklius. Strateginė inovacijų kryptis didina „Alitos“ gamyklos konkurencingumą“, – teigia Česlovas Matulevičius, vadovaujantis „MV Group“, kuri taip pat valdo gamyklas „Anykščių vynas“, „Stumbras“ ir bendrovę „Mineraliniai vandenys“. „Alitos“ gamykloje Alytuje dirba 135 darbuotojai.
„MV Group“ vadovo teigimu, 6,5 mln. eurų investicijos į gamyklą „Alita“ apima įvairias sritis: 6 mln. eurų investuota į gamybos liniją, naujas sandėliavimo patalpas, darbuotojų sąlygų gerinimą, vadybos ir IT sistemų tobulinimą, dar 0,5 mln. eurų investuota į prekės ženklo „Alita“ atnaujinimą.
Gamykloje neseniai pradėjo veikti moderni gamybos linija, todėl „Alita“ galės padidinti produkcijos gamybą daugiau negu 30 procentų.
„Našesnė, aukštus standartus atitinkanti, įranga suteikia gamyklai daugiau lankstumo. Sugebame greičiau reaguoti į situaciją rinkoje, pavyzdžiui, sukurti proginę riboto leidimo liniją, patobulinti produktą. Galime geriau konkuruoti Lietuvos ir užsienio rinkose“, – dėsto Č.Matulevičius.
Vadovas įsitikinęs, kad pokyčius netrukus pastebės „Alitos“ produkcijos pirkėjai. Gamykla atnaujino „Alita Pusiau Sausas“, „Alita Saldus“, „Alita Chardonnay“, „Alita Muscat“ ir kitas natūralios fermentacijos putojančio vyno pakuotes. Nauji buteliai išliko klasikiniai, tačiau išvaizda įgijo daugiau elegancijos.
„MV Group“ tikisi, kad „Alita“ padidins Lietuvoje užimamos rinkos dalį (agentūros „Nielsen“ duomenimis, šiuo metu „Alitai“ priklauso 38 proc. putojančio vyno rinkos). Taip pat planuojama lietuvišką putojantį vyną „Alita“ eksportuoti į Lenkiją, Latviją, Estiją ir tolimąją Kiniją.
„Esame užsibrėžę tikslus ir jų siekiame. Rezultatai rodo, kad judame teisinga kryptimi.
„Gamyklos“ „Alita“ pajamos per devynis šių metų mėnesius kilo 9 procentais, lyginant su tuo pačiu 2015 metų laikotarpiu“, – pabrėžia Č. Matulevičius.
2016 metais „MV Group“ įmonių grupės pajamos per 9 mėnesius siekė 226,75 mln. eurų. Tai 7 procentais daugiau lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, kai pajamos siekė 212,57 mln. eurų.