Panevėžyje dirba sertifikuoti „Google“ partneriai

T. Morkūnas.

Aukštas reklamos kampanijų efektyvumas, pakankamai dideli klientų reklamos biudžetai, sertifikuoti įmonės specialistai – tai vieni iš pagrindinių „Google“ reikalavimų partneriams. IĮ „Reklamos ateitis“ šiuos reikalavimus atitinka, o įmonės vadovui Tomui Morkūnui tapus sertifikuotu „Google Ads“ specialistu, „Google“ oficialiai įtraukė įmonę į savo partnerių tinklą.

Ką tai reiškia mūsų klientams?

Išskirtinės „Google“ reklamos sąlygos naujiems klientams ir dar efektyvesnis reklamos kampanijų administravimas jau esamiems klientams. „Google“ partnerio statusas užtikrina, kad IĮ „Reklamos ateitis“ itin efektyviai valdo pakankamai didelius savo klientų reklamos biudžetus ir nuolat atnaujina specialistų kvalifikaciją, dirbant su naujausiais „Google“ reklamos produktais bei įrankiais. Tai lyg „Google“ suteikiamas kokybės sertifikatas, pažymintis, kad „Reklamos ateitis“ klientų reklama yra patikimose rankose.

„Savo klientams siekiame teikti tik aukščiausios kokybės reklamos paslaugas, būtent dėl to nuolat tobulinamės, domimės skaitmeninės rinkodaros tendencijomis ir naujienomis, laikome egzaminus. Tad šis partnerio statusas, kurį įmonei suteikė „Google“, yra tikrai malonus įvertinimas už pastangas“, – džiaugėsi T. Morkūnas.

Kas yra „Google Partners“?

„Google Partners“ yra rinkodaros programa, skirta reklamos agentūroms ar trečiosioms šalims, kurios tvarko „Google Ads“ paskyras kitų prekių ženklų ar įmonių vardu. „Google“ partnerio ženklelis parodo, kad įmonės darbuotojai, išlaikydami įvertinimus ir įgydami sertifikatus „Academy for Ads“, pademonstravo „Google Ads“ įgūdžius ir kompetenciją.

Ženklelis taip pat rodo, kad įmonė atitinka „Google Ads“ išlaidų reikalavimus, auga jos ir kliento pajamos, plečiama klientų bazė. Įmonės, pelniusios partnerio statusą, gauna galimybę dalyvauti papildomuose renginiuose, mokymuose ir kt. Taip pat turi galimybę pasiekti naujausius „Google Ads“ reklaminius pasiūlymus savo klientams.

„Bene svarbiausia yra tai, kad įmonei „Google“ partnerio statusas leis gauti tiesioginę pagalbą iš „Google“ specialistų, tobulinti reklamines kampanijas, atsižvelgiant į pačias geriausias „Google“ praktikas. Tad savo klientams galėsime pasiūlyti dar geresnius reklamos sprendimus“, – pažymėjo T. Morkūnas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

LRTK prašymu iš „Google“ paieškos pašalinta 201 blokuota svetainė su rusiškais kanalais

JP Redakcija

Praktiniai Google Ads mokymai įmonėms

JP Redakcija

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads