Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė mažinantis sviesto kainas. Skirtingų prekės ženklų sviestas, tepieji riebalų mišiniai bei kai kurie lydyto sviesto gaminiai pigs nuo kelių iki keliolikos procentų.
„Aktyviai stebėjome žaliavinio pieno supirkimo kainas Europoje, dėl kurių nevaldomo augimo pastaraisiais metais kilo ir sviesto kainos pirkėjams. Vos tik pastebėjome, jog ši rinka stabilizuojasi – pradėjome derybas su savo tiekėjais. Džiaugiamės, jog nuo šiandien pirkėjams galime pasiūlyti mažesnes sviesto bei sviesto gaminių kainas“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.
Pasak V. Drulienės, iš viso pinga net 24 skirtingi sviesto, tepiųjų riebalų mišinių bei lydyto sviesto gaminiai. Jų kaina mažinama vidutiniškai 5 proc. – skirtingi gaminiai atpigs nuo kelių iki net 15 proc.
Pavyzdžiui, vienas populiariausių maišytas 66 proc. riebumo „Šeimininkės“ tepinys pinga 10 proc. ir nuo šio antradienio kainuos vos 0,76 euro. 82 proc. riebumo saldžios grietinėlės „Žemaitijos“ sviesto pakelis pinga net 14 proc. ir kainuos 1,89 euro. Prieš kainų mažinimą šie gaminiai atitinkamai kainavo 0,85 ir 2,19 euro. Pigiausiai tepaus riebalų mišinio šiuo metu galima įsigyti už 0,48 euro, o sviesto pakelį – už 1,47 euro.
Pastaraisiais metais fiksuotą sviesto bei sviesto gaminių brangimą sąlygojo augančios žaliavinio pieno supirkimo kainos Europoje. Itin išaugus žaliavinio pieno paklausai, jo gamintojai negalėjo užtikrinti pakankamos pasiūlos, kas ir lėmė kainų augimą. Vos tik rinka stabilizavosi – „Maxima“ pradėjo derėtis su tiekėjais ir ieškoti geresnių pieno produkcijos, taip pat ir sviesto, pirkimo kainų.
„Platus pasirinkimas ir maža kaina – mūsų pažadas klientams, kurio laikomės. Būtent todėl nuo praėjusių metų pradžios vykdome net dvi kampanijas – „Mažos kainos garantija“ ir „Patikrinta Lenkijoje“. Jų dėka galime garantuoti ne didesnes prekių kainas nei kituose didžiuosiuose prekybos centruose Lietuvoje ir Lenkijoje. Prekės, patenkančios į šių kampanijų sąrašus, yra kone dvigubai populiaresnės nei anksčiau, tad galime teigti, jog žmonės pajuto kampanijų naudą“, – sako V. Drulienė.