Kaunas nori kurti uždarą riedlenčių parką

AutoriusAustėja Masiokaitė-Liubinienė (bns)
Fotobns


Kaunas siekia plėsti mieste dviračių, riedlenčių ir riedučių infrastruktūrą bei kurti šiam sportui uždarą parką.

Pasak Kauno vicemero Manto Jurgučio, taip norima didinti jaunimo užimtumą, įtraukti juos į visuomeninę veiklą bei galbūt ateityje ugdyti šių sporto šakų profesionalus.

„Norime, kad Kauno viešosios erdvės būtų pritaikytos aktyviam laisvalaikiui ir kad tai būtų mūsų priemonė dirbti su jaunimu. Tikslas, kad mūsų iniciatyvos jaunimui galėtų vykti toje infrastruktūroje: kuriame įrankį ir mums dirbti su jaunimu“, – BNS sakė vicemeras.

Jis pabrėžė, kad Kaune jau kurį laiką stengiamasi kurti infrastruktūrą, skirtą įvairaus amžiaus ir pomėgių žmonėms, norintiems užsiimti aktyviu sportu. Tam skirtos erdvės integruotos į Vienybės aikštę, aikštelės įrengtos Kalniečių ir Dainavos parke, ji planuojama ir Santakos parke.

Vis dėlto atsižvelgus į tai, jog oras neleidžia šia infrastruktūra naudotis ištisus metus, svarstoma Kaune įrengti tam skirtą uždarą erdvę.

Dėl to, kaip geriausia tai padaryti, savivaldybė konsultuojasi su didžiausiu Europoje nepelno siekiančio sektoriaus parku „Adrenaline Alley“, dirbančiu su negalią turinčiais ir rizikos grupės vaikais.

„Dabar tai yra tik idėja, matomas poreikis ir kadangi miestas nemažai investuoja į lauko ir parko infrastruktūrą, reikia pradėti galvoti apie ateitį. Mes ruošiamės, bendraujame su tais, kurie yra profesionalai su ilga patirtimi, kad išmoktume specifikos, padarytume gerai ir unikaliai, nekartotume klaidų, kurias jie padarė per 20 metų“, – pasakojo M. Jurgutis.

„Koks bus galutinis rezultatas dabar sunku pasakyti, bet lūkestis yra turėti ne tik Kauno, bet Baltijos šalių uždarą skeitparką“, – kalbėjo vicemeras.

Nors pagrindinis tikslas – nekomercinė erdvė jaunimui, M. Jurgutis viliasi, kad ateityje čia galėtų būti ugdomi ir riedlenčių ar dviračių sporto profesionalai.

Kaip galima vieta, kur tokia erdvė galėtų atsirasti, svarstomas angaras netoli S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo, kuriame anksčiau veikė senovinių automobilių muziejus. Savivaldybei priklausanti erdvė šiuo metu yra nenaudojama, ji, manoma, būtų pakankamo dydžio.

Pasak M. Jurgučio, tikimasi koncepciją šiam parkui turėti per šiuos metus, o per ateinančius metus parengti technines sąlygas.

Tai įvertinus viliamasi, kad toks parkas galėtų atsirasti per dvejus su puse metų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Naujojoje Vilnioje sostinėje planuojama įrengti naują riedlenčių parką

JP Redakcija

Riedlenčių aikštelėje prie Baltojo tilto susižalojo paauglys

JP Redakcija

Automobilis partrenkė riedlente važiavusį paauglį

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads