Skelbiama ribota galimybė iš anksto rezervuoti naująjį „Toyota C-HR“

Autoriusjp
Fotogamintojų


Jau galima pasinaudoti ribota galimybe ir iš anksto rezervuoti naująjį „Toyota C-HR“ modelį. Išankstinė rezervacija nėra pirkimo sutartis, tačiau ji suteikia galimybę turėti pirmumo teisę pateikti automobilio užsakymą. Pirmieji automobiliai Lietuvą pasieks 2024 metų sausio mėnesį.

Pirmosios kartos „Toyota C-HR“ pristatymas 2016 metais gamintojui tapo svarbiu įvykiu, o taip pat ir reikšmingu žingsniu į itin konkurencingą kompaktinių SUV rinką. Automobilis pritraukė žmonių dėmesį dėl savo drąsaus kupė tipo dizaino ir sportiško charakterio. Naujos kartos „Toyota C-HR“ yra dar patrauklesnis dėl ryškesnio dizaino, naujų technologijų ir elektrifikuotų variklių.

Naujasis C-HR išsiskiria keliais dizaino elementais, kurių vienas yra išskirtinės „Toyota“ durų rankenėlės. Dinamišką išorės dizainą sustiprina dar trumpesnės priekinė ir galinė dalys, o taip pat ir net 20 colių skersmens ratai. Kontrastingas juodos spalvos stogas yra visiškai naujos dviejų atspalvių spalvos ir tęsiasi iki pat galinės dalies, taip pabrėždamas kėbulo linijas ir išryškindamas jo proporcijas.

Orientuotas į vairuotojo poreikius

„Toyota“ siekė sukurti automobilį, kuris pateisintų vairuotojų poreikius, o jo dizainas ir ergonomika leistų rasti viską, ko reikia vairavimui apie tai nė negalvojant. Siekiant sukurti intuityvią ir asmeninę patirtį, be kita ko, sukurta interjero ekosistema, leidžianti keleiviams valdyti automobilio funkcijas naudojant programėlę telefone, jutiklinį skydelį arba balso komandas.

Naujasis „Toyota C-HR“ modelis yra aprūpintas 12,3 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu. Ryškios grafikos ekranas leidžia vairuotojui matyti reikiamą informaciją, pavyzdžiui, „T-Mate“ saugos ir pagalbos vairuotojui sistemų informaciją. Naujausias „Toyota Safety Sense“ aktyviosios saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijų paketas, įskaitant atnaujinimus ir patobulinimus, įtrauktas į standartinę įrangą.

Be to, vairuotojas gali naudotis „Toyota Smart Connect“ multimedijos sistema su 12,3 colių jutikliniu ekranu, kuris belaidžiu ryšiu gali būti susietas su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ sistemomis. Pirmą kartą savo klasėje „Toyota C-HR“ suteikia galimybę automobilį į stovėjimo vietą pastatyti nė nesėdint automobilyje, o funkcijas valdant telefonu. Be to, „Toyota C-HR“ galima įsigyti ir su skaitmeniniu rakteliu, kuris dar labiau praplečia galimybes ir naudojant telefoną leidžia atrakinti į automobilį bei jį užvesti.

Elektrifikuoti varikliai

Naujasis „Toyota C-HR“ Lietuvoje bus parduodamas su dviem variklių versijomis. Galima rinktis iš dviejų hibridinių modelių, kuriuose 1,8 arba 2 litrų benzininiai varikliai suporuoti su elektros pavara. „Toyota C-HR“ modeliuose naudojama naujausia 5-osios kartos hibridinė technologija, leidžianti savo klasėje pasiekti geriausią balansą tarp didesnės galios ir mažesnės taršos. Nuo Naujųjų metų bus galima įsigyti ir priekiniais ratais varomą iš tinklo įkraunamą hibridinę modelio versiją.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Automobilių tinklalaidės autoriai apie Seimo iniciatyvą „pasendinti“ istorines mašinas: pasiūlymas apie nieką

JP Redakcija

„Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė bandymuose ekstremaliomis sąlygomis

JP Redakcija

Pirmasis naujosios „Kia“ strategijos atstovas Baltijos šalyse debiutuos šį rudenį

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads