„Volvo“ pristato daugiau nuvažiuojančius elektrinius sunkvežimius

Autoriusjp
Fotogamintojų

„Volvo Trucks“ pristato naujas galingesnes baterijas, skirtas vidutinio svorio elektriniams sunkvežimiams. Su naujomis baterijomis šios transporto priemonės su viena įkrova galės nuvažiuoti didesnį, iki 450 km siekiantį atstumą, o tai reiškia daugiau galimybių juos pritaikyti dar įvairesniems pervežimų poreikiams.

Su galingesnes baterijas turinčiais „Volvo“ FL ir FE elektriniais sunkvežimiais dabar galima paspartinti daugelio bendrovių perėjimą prie tylesnio ir švaresnio miesto transporto. Naujųjų baterijų energijos talpa yra didesnė 42 proc., todėl su jomis „FL Electric“ modelis gali įveikti iki 450 km, o „FE Electric“ nuvažiuoti iki 275 km.

Tai leidžia šiais sunkvežimiais įveikti daugumą maršrutų ir užduočių apgyvendintose vietovėse, taip pat elektrifikuoti tokias energijai imlias paslaugas, kaip atliekų surinkimas ar miesto civilinės inžinerijos darbai. Papildoma energija taip pat gali būti išnaudojama važinėjant mieste ilgesnius nuotolius be tarpinio sustojimo įsikrauti.

„Dėl 450 km nuvažiuojamo atstumo šie elektriniai sunkvežimiai gali pakeisti mūsų klientų dyzelinių miestui skirtų sunkvežimių parkus. Elektriniai „Volvo FL“ ir FE skleidžia minimalią emisiją ir triukšmą. Tai naudinga klimatui, vairuotojui ir visiems, kas gyvena ir keliauja miestuose“, – sako Jessica Sandström, „Volvo Trucks“ produktų valdymo vyriausioji viceprezidentė.

Galima rinktis

Didesnė baterijų talpa reiškia, kad reikia mažesnio baterijų skaičiaus tokiam pat atstumui įveikti, koks yra nuvažiuojamas su šiandieninėms baterijomis. Jei klientams pakanka įveikti trumpesnius atstumus, jie gali vežti sunkesnius krovinius su mažiau baterijų – atsisakius vieno bloko naudingoji apkrova padidėja 500 kg.

„Kai kuriems klientams svarbiau turėti didesnę naudingą apkrovą, o ne padidinti su viena įkrova nuvažiuojamą atstumą. Glaudžiai bendradarbiaujame su savo klientais, nes norime jiems padėti išsirinkti geriausią variantą“, – priduria J. Sandström.

Įprastame maršrute dyzelinį „Volvo FL“ ar „Volvo FE“ sunkvežimį pakeitus elektrine versija, kasmet būtų galima sutaupyti apie 30 tonų CO₂. Kiek sutaupytų, bendrovė „Volvo“ apskaičiavo savo sukurta anglies dvideginio pėdsako skaičiuokle. Buvo lyginamas transporto priemonių naudojimas mieste, kai kasmet nuvažiuojama 50 tūkst. km. Buvo daroma prielaida, kad naudojamame dyzeline yra 7 proc. biopriedų, o sunkvežimio vidutinės sąnaudos siekia 21 litrą šimtui kilometrų. Bendras „Volvo FE Electric“ svoris – 27 tonos, o „Volvo FL Electric“ – 16,7 tonos.

Atnaujintus sunkvežimius užsakyti galima jau dabar, o pirmieji pristatymai numatyti 2023 metų rudenį.

Nuo 2019-ųjų, kai „Volvo Trucks“ pradėjo gaminti elektros energija varomus sunkvežimius, ji jau pardavė beveik 5 tūkst. tokių transporto priemonių 40 pasaulio valstybių. Kompanija siekia, kad iki 2030 metų elektriniai sunkvežimiai sudarytų pusę visos pardavimo apimties.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Volvo Trucks“ pristato naujos kartos saugumo sistemas pėstiesiems ir dviratininkams apsaugoti

JP Redakcija

Autonomiškos transporto priemonės – jau keliuose: papasakojo, kas jas naudoja

JP Redakcija

„Renault Trucks“ T, C ir K sunkvežimiai bus dar našesni ir taupesni

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads