Svarbios Panevėžiui žiedinės sankryžos atidarymą teko atidėti – sutrukdė nepalankūs orai

AutoriusRAIMONDA MIKUČIONYTĖ
FotoRIMVYDAS ANČEREVIČIUS, ŽIVILĖ VEČIORKUTĖ
VIDEOVILMANTAS BIELIŪNAS, ERIKAS LAUŽADIS
Modernia ir strategiškai svarbia sankryža planuotas buvo eismas, bet planai strigo ir pateikta informacija, kad dėl užsitęsusių darbų, eismas bus ir toliau ribojamas iki spalio 31 dienos.

Projektui, „Susisiekimo su Panevėžio LEZ gerinimas, modernizuojant J. Janonio g.–Vakarinės g.–Pramonės g. sankryžą“ įgyvendinti, finansavimą skyrė Vidaus reikalų ministerija. Visiems darbams atlikti skirta milijonas 260 tūkst. eurų.

Modernia ir strategiškai svarbia sankryža planuotas buvo eismas, bet planai strigo ir pateikta informacija, kad dėl užsitęsusių darbų, eismas bus ir toliau ribojamas iki spalio 31 dienos.

Minėta sankryža – vienas strateginių Panevėžio tikslų – kurti palankią investicinę aplinką, todėl ir toliau daug dėmesio skiriama verslui patogiai infrastruktūrai vystyti.

Šios sankryžos rekonstrukcija svarbi ne tik Panevėžio laisvajai ekonominei zonai (LEZ), bet ir visam miesto pramonės rajonui. Dėl šio sprendimo Panevėžio LEZ taps dar patrauklesnė investuotojams, didės sankryžos pralaidumas ir saugumas.

Svarbios Panevėžiui žiedinės sankryžos atidarymą teko atidėti – sutrukdė nepalankūs orai.

Bandymų rezultatai prasti

Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Linkonas naujienų portalui JP aiškino, dėl kokių priežasčių nepavyko atidaryti žiedinės sankryžos eismui, kaip buvo planuota.

„Pirmiausia rudens sezonas įsibėgėjo, prasidėjo lietūs ir darbų rangovams – bendrovei „JK Ranga“ – orai neleidžia kokybiškai atlikti darbų – sutankinti sankryžos pagrindų ir atlikti tam tikrų bandymų. Be to, ir atliktų bandymų rezultatai buvo prasti ir juos reikėjo perdaryti ir teko pagrindą tankinti iš naujo po lietaus, nes jie pažliugo. Tankinimui reikia laiko ir atitinkamai nusikėlė sankryžos eksploatavimo laikas“, – aiškino D. Linkonas.


2 komentarai

Aurelijusoptimalus 2022-10-20 21:19 at 21:19

Prie Ekrano galima buvo isvengti sviesoforo atvaziuojantiem is Tinklu gatves darant nekertama juosta iki ziedo. Kitaip liks tas pats kolapsas. Beto projektuojant ir nukreipiant gatves buvo galima apsiet su vienu ziedu ir be sviesoforo darant elipsinį zieda, vietos tam pakako…

Atsakyti
Tomas 2022-10-21 16:29 at 16:29

Kad tas ziedas kazkoks berysio, makaline kazkokia, bereikalingai komplikuotas, vienur trys juostos kitur jau viena, kazkokiu bortu prideta. Bus toks pat kaip musu ismanieji sviesaforai, baisei mandras tik kazkodel spustys didesnes nei prie paprasto…

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Panevėžyje bus rekonstruota Klaipėdos ir Vakarinės gatvių sankryža

JP Redakcija

Panevėžyje, Klaipėdos–Nemuno g. sankryža bus rekonstruojama į žiedinę

JP Redakcija

Panevėžyje – dešimt žalių rodyklių: daugiau jų į sankryžas sugrąžinta nebus

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads