Sulūžęs „Ekrano“ marių užtvankos šliuzas pridarė nuostolių vietiniam verslui: teko atšaukti dalį užsakymų

AutoriusSAMANTA ILONYTĖ
FotoERIKAS LAUŽADIS
Pramoginį laivą „Ekrano“ mariose vairuojantis Vi. Karalevičius, po žinios apie avariją, nuskubėjo žiūrėti, ar jo laivui viskas gerai. Tačiau, atvykęs į vietą, pamatė, kad, dėl smarkiai nusekusio vandens, jo laivas jau nebe vandenyje, o ant šlaito.

Antradienį, sulūžus „Ekrano“ marių užtvankos šliuzui, padaryta nemažai nuostolių ne tik gamtai, bet ir mariose veikiantiems verslams. Tiesa, ne visi verslininkai skundėsi sumažėjusiu klientų srautu, tačiau visi pripažino, kad ši nelaimė – netikėta ir nemaloni.

Teko atšaukti užsakymus

Sulūžęs šliuzas net ir šiandien prie marių traukia smalsuolius. Tačiau ne visiems šis incidentas atnešė teigiamų emocijų.

Pramoginį laivą „Ekrano“ mariose vairuojantis Vidmantas Karalevičius, po žinios apie avariją, nuskubėjo žiūrėti, ar jo laivui viskas gerai. Tačiau, atvykęs į vietą, pamatė, kad, dėl smarkiai nusekusio vandens, jo laivas jau nebe vandenyje, o ant šlaito.

Dėl smarkiai nusekusio vandens, antradienį laivas buvo ne vandenyje, o ant šlaito.

„Šis įvykis laivui nepakenkė, tačiau verslui – tikrai taip. Pamatęs, jog laivas tiesiog stovi ant šlaito, pasikviečiau šeimos narius, praeivius, kurie padėjo jį nustumti atgal į vandenį. Džiaugiuosi, kad nesulaužė laivo, tačiau plaukimo užsakymus teko atšaukti. Gali būti, kad teks atšaukti ir viso rugpjūčio užsakymus, nes kalbėjau su užtvanką tvarkiusiais darbuotojais, kurie patikino, kad tvarkymai vyks ne vieną dieną, o tikėtina kelias savaites. Deja, dėl nusekusio vandens, įlipimas į laivą tapo nepatogus. Juk klientai ateina švęsti švenčių, damos neretai būna pasipuošusios aukštakulniais, o šiuo metu tam, kad įliptų į mano laivą, reikia eiti slidžiu, žolėtu šlaitu. Tai tikrai nemalonu. Liūdna ir tai, kad rugpjūtis – vienas sėkmingiausių mėnesių šiam verslui, o, jei reikės atšaukti visus užsakymus, bus nemažai nuostolių“, – pasakojo vyras.

„Kraken“ laivo savininko teigimu, jiems pasisekė ir todėl, kad turi tinkamą priėjimą prie laivo, todėl klientai gali patogiai įlipti ir išlipti iš jo.

Ketina žymėti vandenyje esančias kliūtis

Kitą laivą „Ekrano“ mariose vairuojantis Mindaugas Žiurlys atviravo, jog jo verslui, sulūžęs šliuzas, kol kas nepakenkė.

„Dieną po avarijos turėjau du reisus su šventėmis. Užsakymų neatšaukiau, nes mano laivas pritaikytas ir vandens nusekimams, ir pakilimams. Tačiau smalsuolių, kurie norėtų praplaukti laivu vien tam, kad pasižiūrėtų, kokią įtaką įvykis padarė marioms – nėra“, – kalbėjo pašnekovas.

„Kraken“ laivo savininko teigimu, jiems pasisekė ir todėl, kad turi tinkamą priėjimą prie laivo, todėl klientai gali patogiai įlipti ir išlipti iš jo.

Vis dėlto, M. Žiurlys pripažino, kad nusekęs marių vanduo leido pamatyti nemažai kliūčių vandenyje, kurios gali tapti pavojingomis vandens pramogautojams.

„Būtent todėl ruošiamės sudėlioti įspėjamuosius ženklus, kurie padės matyti kliūtis. Tai mūsų indėlis į saugesnę laivybą ir pramogas vandenyje“, – sakė kapitonas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Klaipėda pradėjo kruizų sezoną – britų laivas „Ambience“ atplukdė 1,3 tūkst. keleivių

JP Redakcija

Kaune siūloma branginti kai kurių laivų švartavimąsi

JP Redakcija

Premjeras: laivai šalies pakrančių apsaugai turėtų būti statomi Lietuvoje

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads