Startavo tarptautinis „Press ralis“: dėl pergalės kovos ir panevėžiečių ekipažas

AutoriusJP
FotoARNAS STRUMILA, VYTAUTAS PILKAUSKAS
„Press ralis“ be nuotykių – neįmanomas. Tuo galėjo įsitikinti šiemet 1-ąjį startinį numerį gavęs žurnalistas Tomas Markelevičius ir jo šturmanas Tadas Martinaitis. Iš Panevėžio į Vilnių ankstų penktadienio rytą atkeliavę ralio dalyviai gerokai pasikeikė ir pasinervino, mat po sustojimo sostinės degalinėje netikėtai ėmė ir dingo jų legendiniu praminto „Mitsubishi Colt“ „elektra“.

Penktadienio rytą Vilniuje pravažiuojančių pro „Best Drive“ autocentro pastatą sostinės vairuotojų akis traukė neįprastas sujudimas: dešimtys automobilių, apklijuotų startiniais numeriais, lipdukais vienas po kito suko į automobilių salono stovėjimo aikštelę. Taip atrodė 26-ojo tarptautinio „Press ralio“ startas.

Prasidėjus paskutiniam pavasario savaitgaliui po ryškiai geltonos spalvos padangų gamybos lyderio „Continental“ logotipu startavo 70 ekipažų. Pasirinkta technika – pati įvairiausia: pavyzdžiui, visiškai naujais galingais „Cupra Formentor“ startavo net keturi ekipažai, dar trys ekipažai sėdo į naujausius „Jaguar“ automobilius, ralio gerbėjai pamatė ir visą kaimenę greitų ir „karštų“ „Toyota GR Yaris“ modelių, be to, „Press ralį“ greito mažylio „Hyundai i20 N“ debiutui pasirinko ir šio Pietų Korėjos automobilio ženklo atstovai.

„Turime daugybę velniškai greitų ir naujų automobilių, turime bene ilgiausią maršrutą, todėl galima šį ralį pavadinti savotišku Dakaru“, – sveikino susirinkusius Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio „Press ralį“, prezidentas Valdas Valiukevičius.

„Press ralyje“ varžomasi ne tik „Press“ įskaitoje, kur pirmasis ekipažo vairuotojas privalo būti žurnalistas, ar „Sport“ – šią įskaitą pamėgo ir spėjo išbandyti visas Lietuvos autosporto žvaigždynas, bet ir istorinės technikos mėgėjai, startuojantys „Historic“ įskaitoje. Iš „Best Drive“ į kelionę nuo vieno Lietuvos galo iki kito pajudėjo gausus būrys „Porsche“, „Volvo“, „Mercedes-Benz“, „Ford“ ir kitų senolių, kuriuose pamatyti Lietuvos gatvėse jau labai sudėtinga.

Startavo tarptautinis „Press ralis“.

Prasidėjo su nuotykiais

„Press ralis“ be nuotykių – neįmanomas. Tuo galėjo įsitikinti šiemet 1-ąjį startinį numerį gavęs žurnalistas Tomas Markelevičius ir jo šturmanas Tadas Martinaitis. Iš Panevėžio į Vilnių ankstų penktadienio rytą atkeliavę ralio dalyviai gerokai pasikeikė ir pasinervino, mat po sustojimo sostinės degalinėje netikėtai ėmė ir dingo jų legendiniu praminto „Mitsubishi Colt“ „elektra“.

„Patikrinome viską, visus laidus, niekas neveikė. Pradėjau galvoti, kam skambinti, kieno prašyti, kad paskolintų automobilį, kad ir kokį autobusiuką raliui, kad tik galėčiau startuoti“, – prisipažino T. Markelevičius.

Problemą atrasti pavyko gana greitai: paaiškėjo, kad kaltas buvo laidelis, prie šturmano kojų. Pastarąjį primygęs šturmanas nutraukė elektros tiekimą automobilio borto kompiuteriui ir šis paprasčiausiai užgesino „Colt“ variklį.

„Jeigu taip prasideda ralis, gal ir gerai seksis“, – juokėsi panevėžietis žurnalistas.

Startavo tarptautinis „Press ralis“.

Net ne po nemiegotos nakties, o kone po nemiegotos savaitės į ralį atkeliavo Donato Suchockio ir Žyginto Kisieliaus ekipažas su antrosios kartos „Toyota MR2“. Praėjusiais metais automobilis kartas nuo karto išmesdavo mėlyną dūmą, kas, pasak D. Suchockio, signalizavo, kad variklis turi problemų. Buvo priimtas sprendimas variklį pakeisti kitu, tačiau laiko tam buvo gerokai per mažai.

„Šiąnakt miegojau gal dvi valandas. Ir vis tiek po šitos „širdies“ transplantacijos yra problemų. Nors chirurgas (taip D. Suchockis vadina Ž. Kisielių) turėjo ir patirties, ir žinių, visgi viskas buvo atlikta ganėtinai greitai, todėl dėl to, kaip seksis važiuoti, jis nėra užtikrintas. Tačiau gerai tai, kad tas chirurgas sėdi šturmano kėdėje“, – pasidžiaugė MR2 pilotas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Rokiškio rajone ralio metu susižalojo vienas iš dalyvių, jis išvežtas į ligoninę

JP Redakcija

Dėl ralio metu Utenoje įvykusios tragiškos nelaimės įtarimai pareikšti varžybų vadovui

JP Redakcija

Dakaro ralio bolido pagrindu taps įspūdingasis „Defender OCTA“

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads