Sekmadienis yra paskutinė diena pasirinkti kitą elektros tiekėją tiems, kurie buvo pasirinkę įmonės „Perlas Energija“ paslaugas.
Praėjusį ketvirtadienį „Perlas Energija“ paskelbė stabdanti veiklą, elektrą klientams ji tieks iki rugpjūčio 31 dienos, o naują tiekėją jie turi pasirinkti iki rugpjūčio 28 dienos.
„Perlas Energija“ buitiniams vartotojams kompensuos fiksuotos kainos skirtumą tarp tos, už kurią buvo įsipareigoję tiekti elektrą, ir naujo tiekėjo kainos, bet ne daugiau nei 0,0631 Eur/kWh.
Kompensacijos bus mokamos už rugsėjo-gruodžio mėn. sunaudotą elektrą tiems vartotojams, kurių fiksuota kaina būtų galiojusi iki šių metų pabaigos. Vartotojams, kurių kainos galiojimas pasibaigęs ir tiems, kurie buvo pasirinkę su birža susietą planą, bus kompensuojama už vieną, rugsėjo mėnesį.
Gyventojams elektros tiekimas nenutrūks, prireikus tai užtikrins bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Tačiau bendrovės atstovas Paulius Kalmantas pataria jau dabar pasirinkti naują tiekėją, nes ateityje elektra gali dar brangti.
„Rinktis turėtų ypač pirmojo ir antrojo etapo vartotojai, kadangi šie etapai yra pasibaigę ir nors jiems yra ištiesiama valstybės pagalba, tačiau tikrai vertėtų pagalvoti apie naujo tiekėjo pasirinkimą dabar, o ne vėliau, siekiant išvengti dar didesnių kainų, kurios, tikėtina, artimiausiu metu nekris, o gal dar ir kils“, – LRT RADIJUI sako jis.
Pasak ESO atstovo, pasirašius naują sutartį, senoji sutartis nutrūksta automatiškai, jos specialiai nutraukti nereikia.