Šiandien Panevėžyje atidarytas pirmasis greito maisto restoranas „Burger King“. Pirmasis šio tinklo restoranas Lietuvoje duris atvėrė dar praėjusių metų pabaigoje Vilniuje.
Įvertinimas miestui
Balandžio mėnesį, vos paskelbus apie planuojamą Panevėžyje atidaryti „Burger King“, prekybos ir pramogų centro „RYO“ vadovė Vilma Paškevičienė teigė, jog populiaraus ir pasaulyje pirmaujančio prekės ženklo sprendimas su antruoju restoranu Lietuvoje žengti į Panevėžį – itin didelis įvertinimas ne tik šiam miestui, bet ir visam Aukštaitijos regionui.
„Didžiuojamės galėdami pasidalinti šia puikia žinia. Net ir itin sudėtingu pandemijos laikotarpiu į Panevėžio miestą atvedame pasaulyje gerai žinomą prekės ženklą „Burger King“. Prekybos centras „RYO“ stengiasi išlaikyti lyderio poziciją Šiaurės Lietuvoje ir didžiuojasi galėdamas pasiūlyti lankytojams platų prekių, paslaugų ir restoranų asortimentą”, – tuomet sakė V. Paškevičienė.

Sulaukė didelio populiarumo
Nuo šiandien, 329 kv. m. ploto ir 70 sėdimų vietų viduje ir terasoje restoranas „Burger King“ savo lankytojams siūlys garsiuosius ant atviros liepsnos keptus mėsainius ir kitus produktus iš savo populiaraus, visame pasaulyje žinomo meniu.
„Džiaugiamės, jog bendradarbiaudami su prekybos centru „RYO“, galime pasiūlyti pirmąjį „Burger King“ restoraną Panevėžio miestui. Mūsų naujieji restoranai Baltijos šalyse per pastaruosius metus buvo labai šiltai sutikti ir sulaukė didelio populiarumo, nepaisant pasaulinės pandemijos sukeltų iššūkių ir apribojimų. Baltijos šalių gyventojai laukia naujų skonių greitojo maisto rinkoje, o „Burger King“, besilaikantis visų vietos sveikatos ir saugumo reikalavimų, būtent tai žmonėms ir gali pasiūlyti“, – pasakojo Katre Kõvask, „Tallink Grupp“ mažmeninės prekybos vadovė, „Burger King“ franšizės Baltijos šalyse vadovė.

Strategiškai patogioje vietoje įsikūręs restoranas teiks ir „Drive-Thru“ paslaugą. Tai leis patogiai ir greitai užsisakyti maisto keliaujantiems „Via Baltica“ keliu. Klientams užsukus atsiimti maisto į restoraną, profesionalūs jo darbuotojai užtikrins visapusišką klientų saugumą.

Apie „Burger King“
1954 metais įkurtas „Burger King“ prekės ženklas yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis greitojo maisto restoranų tinklas pasaulyje. Populiariojo „Whopper“ mėsainio kūrėjai „Burger King“ valdo daugiau nei 18 800 restoranų daugiau nei 100-te šalių. Beveik visi „Burger King“ restoranai priklauso ir yra valdomi nepriklausomų franšizių operatorių, kurių dauguma yra dešimtmečius veikiantys šeimos verslai.
