Panevėžietė įspėjo: nekviesti vandens „tikrintojai“ dangstosi net Registrų centru



„Mano vyras neseniai į darbinį telefoną sulaukė skambučio, skambinantysis prisistatė, jog yra iš „Registrų centro“ ir pasakė, kad labai nori ateiti į mūsų namus ir patikrinti vandens kokybę. Vyras tuo metu važiavo autobusu, sunkiai girdėjosi ir pokalbis buvo baigtas, bet jam iš karto pasidarė smalsu, nuo kada „Registrų centras“ domisi vandens kokybe“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo panevėžietė Edita Lipinskienė.

Moteris pati paskambino į „Aukštaitijos vandenis“ ir ten pasiteiravo apie tokius vizitus, tačiau sulaukė patvirtinimo, kad jokie patikrinimai gyventojų namuose neatliekami.

„Pasidomėjome tuo numeriu, iš kurio buvo skambinta internete ir sužinojome, kad tokiu būdu dirba įmonė „LT Aqua“. Kaip pavyko sužinoti, taip įmonės darbuotojai iš pradžių nugąsdina žmones, kad tikrins vandens kokybę, bet kokiu pagrindu jie sau leidžia naudoti „Registrų centro“ pavadinimą?“ – stebėjosi E. Lipinskienė.

Moteris paskambino ir į pačią įmonę „LT Aqua“, bet į jos klausimus, kaip ji pati sakė, nebuvo atsakyta. „Internete radau apie 800 atsiliepimų apie skambučius iš minėto numerio. Žmonės nurodo, kad jiems įkyriai skambinama ir prašomasi į namus“, – kalbėjo pašnekovė.

Sulaukė „tikrintojų“ vizito

E. Lipinskienei niekaip nepavyko pačiai paskambinti tuo numeriu iš kurio skambučio sulaukė jos vyras ir atšaukti „kokybės tikrintojų“ vizito. „Paskambinau į policiją ir nupasakojau situaciją. Pareigūnai perspėjo, kad jei kas nors iš tiesų ateis, skambintume policijai“, – pasakojo ji.

Galiausiai „tikrintojai“ vis tik pasirodė prie moters durų: „Tai buvo jaunas vyras ir mergina, jie turėjo prisisegę korteles su pavardėmis, bet tikrai nebuvo nei iš „Registrų centro“, nei iš „Aukštaitijos vandenų“, tai buvo „LT Aqua“ darbuotojai. Paklausiau jų, kokiu pagrindu jie atliks patikrinimą, jie pradėjo kažką aiškinti, bet vos perspėjau, kad skambinsiu policijai, buvo gražu žiūrėti, kaip jie pasipustė pėdas“, – šyptelėjo panevėžietė.

Magija: skaidrus vanduo tampa pilku

UAB „Aukštaitijos vandenys“ ryšių su visuomene specialistas Svajūnas Mikeška teigė, kad panašių skundų apie įvairius tikrintojus sulaukiama nuolat. Tiesa, jų pikas buvo prieš dešimtmetį ir dabar tokie atvejai retesni.

S. Mikeška.

„Tokie tikrintojai dažnai prisistatinėja mūsų bendrovės darbuotojais arba žmonės taip supranta, nes kai kas pateikiama labai aptakiai. Dažnai orientuojamasi į vyresnio amžiaus žmones. Visų situacijų tikrai nežinau, galiu pasakyti tik tai, ką mačiau savo akimis. Ateinama į namus, pasiūloma pasitikrinti vandenį. Tuomet įpilama į talpą vandens iš čiaupo, ištraukiamas toks įrankis, kuris atlieka elektrolizę ir įjungus į elektros tinklą, talpoje vanduo iš skaidraus tampa pilku. Žmonės išsigąsta nežinodami, kad iš čiaupo teka ne grynas vanduo, o vanduo, kuriame yra mikro ir makro elementų“, – kalbėjo pašnekovas ir pridūrė, kad „Aukštaitijos vandenų“ tiekiamo vandens mineralizacija 456 miligramai litre.

„Atlikus elektrolizę parodoma, kad vandenyje yra ištirpusių mineralinių medžiagų. Man teko matyti ir tokį atvejį, kuomet į vandenį įmerkiamas tam tikras prietaisas, kuris parodo mineralinių druskų buvimą vandenyje. Iš Kauno atvykęs asmuo tą kartą aiškino, kad tai teršalai. Tai žmonės pagąsdinami, jie klausia, ką daryti ir pasiūloma įsigyti vandens valymo įrangą“, – kalbėjo S.Mikeška.

Pašnekovas prisiminė profesoriaus geologo Vytauto Juodkazio ir Šarūno Kučingio mokslines įžvalgas, kad gryno vandens nuolat vartoti maistui nereikėtų. „Tai yra verslas, viliojami tie žmonės, kurie vandens sudėtinėmis dalimis nesidomi nežino ir vizualiai juos taip įtikina. Mes esame net viešinę tam tikrą informaciją dėl tokių atvejų. Noriu pabrėžti, kad „Aukštaitijos vandenų“ darbuotojai į namus tikrinti vandens kokybės nevaikšto. Vandens kokybę stebime nuolatos, iš keliolikos vietų mieste imame mėginius ir užtikriname, kad iš čiaupų teka geros kokybės geriamas vanduo“, – kalbėjo „Aukštaitijos vandenų“ atstovas.

„LT Aqua“: „Negalime vertinti“

Naujienų portalui lrytas.lt susisiekus su panevėžietės minėta įmone „LT Aqua“, šios atstovai pažadėjo situaciją pakomentuoti.

Raštu redakcijai atsiųstuose atsakymuose nurodoma, kad „nėra jokios sąsajos tarp UAB „LT Aqua“ ir „Registrų centro“, o pati įmonė „prekiauja vandens valymo įrenginiais, juos parduodant, parodome klientui skirtumus tarp valyto ir nevalyto vandens“, – teigiama komentare.

Įmonės atstovai nepanoro atsakyti, iš kur gaunami kontaktų sąrašai skambučiams, bet pabrėžė, kad „Dažniausiai klientai kreipiasi internetu, taip pat jau esami klientai rekomenduoja pažįstamus ar giminaičius nurodydami jų kontaktus, kuriais pasiskambiname ir pasiūlome pademonstruoti kuo skiriasi valytas ir nevalytas vanduo.“

Apie incidentą, kurį nupasakojo E. Lipinskienė, „LT Aqua“ atstovai kalbėti nenorėjo: „Negalime vertinti situacijos, kuri neturi jokio mums žinomo pagrindo“. Įmonės atstovai tikino, kad skundų dėl agresyvios rinkodaros strategijos iš klientų nėra sulaukta.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Vandentiekio avarija suvaldyta, vandens tiekimas atnaujintas daugumai Panevėžio miesto gyventojų

JP Redakcija

Geriamo vandens pristatymas į biurą – nauda visam kolektyvui

JP Redakcija

Kretingos rajone vandens lygis toliau slūgsta, bet ekstremali situacija neatšaukiama

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads