AB „Panevėžio specialus autotransportas“ informuoja, kad nuo 2025 m. sausio 1 d. pasikeitė atliekų tvarkymo paslaugų sąskaitų išrašymo bei siuntimo gyventojams tvarka. Šie pokyčiai padės klientams geriau stebėti atliekų tvarkymo procesą, padidins skaidrumą ir paskatins atsakingą atliekų rūšiavimą.
Sąskaitos bus siunčiamos kas mėnesį
Iki šiol gyventojai sąskaitas už atliekų tvarkymo paslaugas gaudavo kas du mėnesius, tačiau nuo šiol jos bus siunčiamos kiekvieną mėnesį. Gyventojai už ataskaitinį sausio mėnesį sąskaitų sulauks vasario mėnesio pirmosiomis savaitėmis.
Šis pokytis leis klientams tiksliau planuoti savo išlaidas, reguliariai stebėti teikiamų paslaugų eigą, laiku gauti informaciją apie atliekų tvarkymo procesą.
Apibendrinamoji ataskaita kas ketvirtį – daugiau skaidrumo
Kiekvieną einamųjų metų ketvirtį kartu su sąskaita klientai gaus papildomą lentelę su informacija apie aptarnautų konteinerių skaičių.
Ši lentelė padės suprasti, ar atliekų rūšiavimo apimtys atitinka minimalius reikalavimus, sužinoti, kiek kartų per ketvirtį buvo aptarnauti jų konteineriai, lengviau įsivertinti, ar reikia keisti atliekų rūšiavimo įpročius, siekiant tapti rūšiuojančiu namų ūkiu.
SVARBU: Gyventojai turėtų atkreipti dėmesį į lentelėje nurodytus konteinerių numerius ir patikrinti, ar jie sutampa su jų turimų konteinerių identifikaciniais numeriais!
Popierinių sąskaitų pristatymas taps mokamas
Siekiant mažinti poveikį aplinkai ir skatinti skaitmenizaciją, AB „Panevėžio specialus autotransportas“ nustatė mokestį už popierinių sąskaitų pristatymą.
Gyventojams, kurie šiuo metu gauna popierines sąskaitas, rekomenduojama pasirinkti nemokamus, alternatyvius jų gavimo būdus:
- Gauti sąskaitas klientų savitarnoje „Mokesta“: savitarnapsa.mokesta.lt.
- Gauti sąskaitas elektroniniu paštu.
- Gauti sąskaitas trumpąja SMS žinute.
Norint pereiti prie elektroninių sąskaitų, būtina atnaujinti kontaktinius duomenis – tai galima padaryti kreipiantis į AB „Panevėžio specialus autotransportas“ Panevėžio miesto atliekų sistemos administravimo tarnybos klientų aptarnavimo specialistus.
Nauja informacija sąskaitose
Siekiant užtikrinti skaidrumą ir aiškumą, nuo šiol sąskaitose bus pateikiama papildoma informacija:
- Registruotų gyventojų skaičius ir už faktiškai mokamų asmenų skaičius (atsižvelgiant į pateiktas pažymas bei taikomas lengvatas);
- Namų ūkio rūšiavimo būsena – nuo šiol viršutiniame dešiniajame sąskaitos kampe klientai matys savo namų ūkio statusą:
„RŪŠIUOJANTIS NAMŲ ŪKIS ✅“ – jei atliekų rūšiavimo reikalavimai yra išpildyti.
„NERŪŠIUOJANTIS NAMŲ ŪKIS ❌“ – jei atliekų rūšiavimo reikalavimai nėra įgyvendinami.
Ši informacija leis klientams aiškiau suprasti, ar jų atliekų rūšiavimas atitinka keliamus reikalavimus, ir
imtis veiksmų, jeigu yra reikalingi patobulinimai.
Ši nauja įsigaliojusi apmokestinimo tvarka skatina atsakingą rūšiavimą, padeda mažinti atliekų kiekį sąvartynuose ir leidžia gyventojams sutaupyti, kai laikomasi atliekų rūšiavimo reikalavimų ir naudojamasi atliekų rūšiavimo sistema. Naujoji sistema ne tik padės mažinti aplinkos taršą, bet ir skatins sąmoningą požiūrį į atliekų tvarkymą Panevėžio mieste, todėl tapti „Rūšiuojančiu namų ūkiu“ ne tik prasminga, bet ir naudinga.
Kviečiame veikti iš anksto!
Kviečiame gyventojus iš anksto susipažinti su nauja tvarka ir, esant galimybei, pereiti prie elektroninių sąskaitų.
Dėl papildomos informacijos bei duomenų atnaujinimo kviečiame kreiptis:
- El. paštu: [email protected]
- Telefonu: +370 607 77760
- Konsultuotis gyvai: Pilėnų g. 43, Panevėžys