Paaiškėjo pirmieji pretendentai į „Lietuvos metų automobilį 2022“

AutoriusJP
FotoVYTAUTAS PILKAUSKAS


Įsibėgėjantys 25-ieji, jubiliejiniai, „Lietuvos metų automobilio 2022“ rinkimai pažėrė staigmenų. Paskelbus modelių, kuriuos gamintojų atstovai deleguoja į renginį, registraciją, paaiškėjo, kad šiemet netrūks ekologiškų pasirinkimų, o kai kurie gamintojai pažėrė ne po vieną, o net po kelis naujus, Lietuvoje debiutavusius, modelius.

Nors oficialus „Lietuvos metų automobilio 2022“ rinkimų startas numatytas spalio 27-ąją, automobilių gamintojų atstovai modelių registracijai turi gerokai mažiau laiko – iki spalio 11-osios. Ir nors iki šios dienos liko kone pora savaičių, jau dabar aiškūs bent 20 modelių, kuriuos šiemet turės įvertinti dešimtis profesionalių automobilių rinkos žurnalistų komisija.

Vieni pirmųjų „Metų automobilyje 2022“ užsiregistravo Kinijos elektromobilių gamintojas SERES. Apie jį šalies vairuotojai pirmą kartą sužinojo šiemet, kai ženklas debiutavo rinkoje. O komisija turės įvertinti ir išbandyti šio gamintojo elektrinį SERES 3 modelį.

Tarp didesnių naujienų rinkimuose – naujo, iki šiol Lietuvoje nebuvusio, Didžiosios Britanijos prabangių automobilių gamybos ženklo debiutas. Šiemet pirmąjį automobilių prekybos saloną Vilniuje atidarę „Aston Martin“ atstovai nusprendė į rinkimus deleguoti šio gamintojo modelį. Iki šiol rinkimuose šio gamintojo modelių nėra buvę.

„Jokia paslaptis, kad daugiau nei 20 metų Lietuvoje rengiami „Metų automobilio“ rinkimai tapo geru būdu pasitikrinti potencialiems pirkėjams, kuris automobilis yra vertas jų dėmesio, atrasti mažiau populiarius, tačiau išties gerus gamintojus, išgirsti apie naujausias technologijas ir padarytą pažangą, o gamintojams – pati geriausia platforma savo naujovių pristatymui. Tą įrodo ir tai, kad daugelio ženklų atstovai į rinkimus deleguoja ne vieną, o po kelis modelius“, – pastebėjo Valdas Valiukevičius, Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio renginį, prezidentas.

„Metų automobilyje 2022“ jau užregistruoti modeliai:

  • SERES 3
  • „Aston Martin DBX“
  • „Nissan Qashqai“
  • „Subaru Outback“
  • „Fiat 500E“
  • „Jeep Compass“
  • „Jeep Wrangler Plug-In hybrid“
  • „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“
  • „Citroen C3 Aircross“
  • „Citroen C4“
  • „Citroen ë-C4“
  • „Ford Mustang Mach-E“
  • „Jaguar F-Type“
  • „Jaguar F-Pace SVR“
  • „Mercedes-Benz C klasė“
  • EQA iš „Mercedes-EQ“
  • „Hyundai IONIQ 5“
  • „Hyundai Tucson HEV“
  • „Hyundai i20“
  • „Hyundai Bayon“
  • „Hyundai Santa Fe HEV“

Šiemet „Metų automobilio 2022“ startas numatomas Vilniuje, spalio 27-ąją, viešbutyje „Crown Plaza“. Vėliau automobiliai bus bandomi Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos autodrome ant slidžių dangų, o tuomet konkursas persikels į Druskininkus – komisija apsistos absoliučiai naujame, visiškai neseniai Druskininkuose atsidariusiame Lietuvos sporto centro sporto komplekse „Druskininkai“. Čia komisija kartu su Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkais atliks specialius greitėjimo, stabdymo, autonominių sistemų veikimo testus, bandymus visureigiams.

Geriausiųjų septintuko paskelbimas numatomas lapkričio 17 d., o rinkimų finalas, kurio metu paaiškės „Lietuvos metų automobilis 2022“, „Tautos automobilis 2022“, „Metų visureigis“ ir kitų nominacijų nugalėtojai – lapkričio 27 d.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

G. Paluckas nekomentuoja M. Sinkevičiaus perspektyvų tapti partijos pirmininku: man niekas jokių pavojų nekelia

JP Redakcija

J. Olekas teigiamai vertina M. Sinkevičiaus svarstymus kandidatuoti į partijos pirmininkus: premjeras nebūtų keičiamas

JP Redakcija

Investicijos į mažai taršų transportą – pernelyg brangios? Ne visada

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads