7 C
Panevėžys
Trečiadienis, 20 lapkričio, 2024

Naujos kartos „Toyota Land Cruiser“ – jau ir Lietuvos salonuose

AutoriusJP
FotoGAMINTOJŲ

Laukti ilgiau nebereikės – naujosios kartos „Toyota Land Cruiser“ jau atkeliavo į didžiausius Lietuvos atstovybių salonus, tad norintys gali išmėginti legendinį visureigį per bandomąjį važiavimą.

Gamintojai pabrėžia, kad visureigis išsaugojo tokias legendomis apipintas jo savybes kaip patvarumas ar bekompromisis pravažumas bekelėje. Be to, naujasis modelis buvo visapusiškai patobulintas, derinant paveldą su moderniausiomis technologijomis. Taip buvo sukurtas automobilis, kuriuo galima pasitikėti sudėtingiausiomis sąlygomis.

Naujosios kartos modelis patraukia dėmesį griežtu, automobilio tvirtumą išryškinančiu stiliumi. „Land Cruiser“ sukurtas naudojant naująją Japonijos bendrovės platformą GA-F.

Naujoji platforma, kurios pagrindu kuriami rėminiai visureigiai, leidžia smarkiai padidinti konstrukcijos standumą, pagerinti atsaką į vairuotojo veiksmus ir užtikrinti geresnes važiavimo bei valdymo savybes – tiek kelyje, tiek bekelėje. Naujojo rėmo sukimo standumas išaugo net 50 proc., o rėmo ir kėbulo – 30 proc.

Kartu tai pirmasis „Land Cruiser“, kuriame įrengtas elektrinis vairo stiprintuvas (EPS). Palyginti su hidrauline sistema, elektrinė versija sumažina atatranką vairuotojui važiuojant nelygiu paviršiumi, leidžia sklandžiau, tiksliau vairuoti ir preciziškiau manevruoti bet kokiu greičiu.

Be to, naujasis „Land Cruiser“ yra pirmasis „Toyota“ modelis, kuriame naudojamas stabilizatoriaus atjungimo mechanizmas (SDM). Šis sprendimas turi du privalumus: padidina galimybes bekelėje ir užtikrina patogesnį važiavimą standartiniais keliais.

Naudodamas centrinėje konsolėje esantį jungiklį, vairuotojas spustelėjimu gali atrakinti priekinį stabilizatorių ir padidinti važiuoklės eigą. Važiuojant nedideliu greičiu nelygiais, uolėtais paviršiais, didesnė važiuoklės eiga padeda išlaikyti visus keturis ratus susilietusius su žeme, todėl transporto priemonę lengviau manevruoti.

Naujasis „Land Cruiser“ turi perkonstruotą 2,8 litro darbinio tūrio turbodyzelinį variklį, kuris išvysto 150 kW/204 AG galią. Naujoji jėgainė pasižymi geresniu degalų naudojimo efektyvumu ir našumu. Tai pagerina bendrą eksploataciją. Jėgainė derinama su aštuonių laipsnių „Direct Shift“ automatine pavarų dėže. Visureigis gali vilkti iki 3 500 kg svorio priekabas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Technologijų įmonės vis dažniau prisideda prie automobilių kūrimo: kas iš to vairuotojams?

confident-noyce

Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida

confident-noyce

Panevėžio daugiabučių namų kiemuose – nesibaigianti kova dėl vietos automobiliui

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau