Naujasis universalumo lyderis „Toyota Proace City Verso“ atvyko į Lietuvą



Praėjusiais metais debiutavęs keleivinis komercinis automobilis „Toyota Proace City Verso“ jau atvyko į Lietuvą. Nedidelis keleivinis modelis papildė sparčiai augančią ir vis didesnę rinkos dalį užimančią „Toyota“ komercinių transporto priemonių gamą, kurioje jau yra „Proace“ bei „Hilux“ modeliai.

Universalus modelis

„Toyota Proace City Verso“ yra universalus, įvairiems darbams pritaikomas komercinis automobilis. Klientai gali rinktis kelis kėbulo ilgius – nuo 4,4 iki 4,7 m, o sėdimų vietų skaičius „Verso“ versijoje – nuo 5 iki 7 (tiek montuojama tik į ilgiausią).

Gausioje variklių gamoje yra benzininiai bei dyzeliniai agregatai, pasiekiantys nuo 100 iki 130 AG, kurie montuojami su mechanine arba 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Išmanūs sprendimai

Vasario mėnesį Lietuvoje buvo pristatyta „Proace City Verso“ keleivinė versija, o krovininė „Van“ debiutuos pavasarį. Kaip ir „Proace Verso“ modeliui, „Proace City Verso“ suteikiama 5 metų arba 200 tūkst. km garantija.

„Verso“ modeliui papildomai užsakomas panoraminis stoglangis, didinantis bet kokios kelionės įspūdžius, ir papildoma daiktadėžė. Patekti į bagažo skyrių patogiau dėl atidaromo galinių durelių lango.

„Proace City Verso“ siūlo įvairias interjero planavimo galimybes: antroje eilėje gali būti įrengtos trys individualios sėdynės arba viena suoliuko tipo dalis su nulenkiama nugarine dalimi (santykis 60:40). Ilgiausiame modelyje gali būti pridėta trečioji sėdynių eilė, kurios poziciją galima keisti (stumti pirmyn ir atgal), tad net ir suaugę žmonės įsitaisys patogiai.

Visos antrosios eilės sėdynės turės „Isofix“ vaikiškos kėdutės tvirtinimo jungtis – tai dar viena unikali šios klasės savybė.

Didelis standartinės įrangos saugumas

„Verso“ modeliuose standartiškai montuojama aktyviosios saugos sistemų paketas „Toyota Safety Sense“: „Pre-Collision“ (PCS), kelio ženklų atpažinimo (RSA), nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo (LDA) bei vairuotojo dėmesio išlaikymo, o taip pat – pastovaus greičio palaikymo sistemos.

Papildomai užsakomų sąraše yra pačios moderniausios „Toyota“ sistemos: nematomų zonų stebėjimo (BSA), išmanioji pagalbinė automobilio statymo (SIPA), platesnio veikimo diapazono kelio ženklų atpažinimo (RSA), automatinė tolimųjų šviesų (AHB) sistemos bei parkavimo jutikliai.

2019 m. buvo rekordiniai „Toyota“ kompanijai Baltijos šalyse, o komerciniai gamintojo modeliai didino savo rinkos dalį: beveik kas penktas čia parduotas pirmos klasės mikroautobusas buvo „Proace“ (18,6 proc. rinkos). Prie „Toyota“ komercinio transporto šeimos prisijungus „Proace City“ modeliams, klientai galės rinktis iš dar daugiau automobilių.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Automobilių tinklalaidės autoriai apie Seimo iniciatyvą „pasendinti“ istorines mašinas: pasiūlymas apie nieką

JP Redakcija

„Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė bandymuose ekstremaliomis sąlygomis

JP Redakcija

Pirmasis naujosios „Kia“ strategijos atstovas Baltijos šalyse debiutuos šį rudenį

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads