Ne vienam Panevėžio autobusų parkas vis dar asocijuojasi su jau nugriautu, sovietinius laikus priminusiu gelsvu pastatu, stovėjusiu Beržų-J. Basanavičiaus gatvių sankirtoje. Tačiau Panevėžio autobusų parko vadovas Arnoldas Gražys, naujienų portalo JP korespondentų apsilankymo metu parodė visai kitą įmonės vaizdą: augantis ir modernėjantis Panevėžio autobusų parkas lenkia net didžiųjų šalies miestų susisiekimo bendroves.
Modernus pastatas
Už angarų, kurie dabar priklauso bendrovei „Lidl Lietuva“, stovi modernus pilkas pastatas su geltonais akcentais. Pastato priekyje yra įsikūrusi Panevėžio autobusų parko administracija, o kita dalis – didžiausioji – skirta autobusų priežiūrai.
Aplinka taip pat sutvarkyta: įrengtos stovėjimo vietos, suoliukai, dujų prisipildymo kolonėlės.

110 autobusų
„Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas turi apie 110 autobusų: 40 yra priemiesčių ir tarpmiesčių autobusai, 70 – miesto, – pasakoja Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Arnoldas Gražys. – — Kiekvieną darbo diena į gatves išvažiuoja apie 49-53 autobusai, savaitgaliais per pus mažiau – 27-33 autobusai. Visą Panevėžio autobusų parko tarpmiestinių autobusų tinklą sudaro 19 skirtingų maršrutų, kurių vieni populiariausių yra 16, 15 ir 3, o mažiausiai apkrauti – 8 ir 9“.

Pastate – milžiniškas autobusų servisas
Viena naujojo Autobusų parko pastato dalis skirta dirbtuvėms, kuriose tvarkomi autobusai. Jose dirba 25 darbuotojai.
Apsilankymo metu teko nustebti: vienu metu tvarkymui buvo pakelti net 2 autobusai. Dirbtuvės modernios: įrengti pavojingų dujų šalinimo vamzdžiai, vedinimo, priešgaisrinės sistemos.
„Vienu metu gali būti tvarkomi daugiau nei 5 autobusai“, – džiaugėsi generalinis direktorius.
Šalia dirbtuvių yra įvairių detalių, skirtų autobusų tvarkymui, saugykla. Tokiu būdu Autobusų parkui nereikia laukti kol sulauks reikalingos detalės, kad būtų galima sutvarkyti autobusą. Pastate taip pat yra tekinimo, dažymo, bei kitokios dirbtuvės.

Milžiniškos plovyklos
Panevėžio autobusų parkas turi įsirengęs net dvi skirtingas plovyklas. Vienoje plovykloje autobusai kruopščiai išvalomi, dezinfekuojami bei rankiniu būdų nuplaunami iš išorės.
JP korespondentų vizito metu po rytinių reisų buvo valomas 13 autobusas. Šalia galima rasti kitą plovyklą – automatinę, kurioje autobusus kruopščiai nuplaunami šepečių pagalba, tačiau valant vidų tenka grįžti į pirmąją plovyklą.
„Karantino metu autobusai buvo papildomai dezinfekuojami galinėse stotelėse, o kiekvieną dieną ir ne karantino metu autobusai yra valomi grįžus į garažą. Jie yra tvarkingai ir kruopščiai išvalomi, kad būtų patrauklūs keleiviams“, – atskleidžia Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius A. Gražys.

Transporto parko atnaujinimas
Panevėžio autobusų parko vadovas atskleidė, kad pastoviai ieško galimybių atnaujinti transporto priemones į dar labiau ekonomiškas ar patogesnes.
„Esame pasiruošę dalyvauti konkursuose bei įsigyti naujų autobusų. Prieš dvejus metus pavyko įsigyti 12 naujų autobusų. Tačiau karantinas šiek tiek sujaukė situaciją, teko pakeisti planus. Bet įsigyti naujų autobusų galimybės neatmetėme“, – teigė A. Gražys.

