8.5 C
Panevėžys
Antradienis, 28 rugsėjo, 2021

Modernėjantis Panevėžio autobusų parkas lenkia net didžiųjų šalių miestų bendroves

AutoriusERIKAS LAUŽADISFotoERIKAS LAUŽADIS

Ne vienam Panevėžio autobusų parkas vis dar asocijuojasi su jau nugriautu, sovietinius laikus priminusiu gelsvu pastatu, stovėjusiu Beržų-J. Basanavičiaus gatvių sankirtoje. Tačiau Panevėžio autobusų parko vadovas Arnoldas Gražys, naujienų portalo JP korespondentų apsilankymo metu parodė visai kitą įmonės vaizdą: augantis ir modernėjantis Panevėžio autobusų parkas lenkia net didžiųjų šalies miestų susisiekimo bendroves.

Modernus pastatas

Už angarų, kurie dabar priklauso bendrovei „Lidl Lietuva“, stovi modernus pilkas pastatas su geltonais akcentais. Pastato priekyje yra įsikūrusi Panevėžio autobusų parko administracija, o kita dalis – didžiausioji – skirta autobusų priežiūrai.

Aplinka taip pat sutvarkyta: įrengtos stovėjimo vietos, suoliukai, dujų prisipildymo kolonėlės.

A. Gražys.

110 autobusų

„Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas turi apie 110 autobusų: 40 yra priemiesčių ir tarpmiesčių autobusai, 70 – miesto, – pasakoja Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Arnoldas Gražys. – — Kiekvieną darbo diena į gatves išvažiuoja apie 49-53 autobusai, savaitgaliais per pus mažiau –  27-33 autobusai. Visą Panevėžio autobusų parko tarpmiestinių autobusų tinklą sudaro 19 skirtingų maršrutų, kurių vieni populiariausių yra 16, 15 ir 3, o mažiausiai apkrauti – 8 ir 9“.

Už angarų, kurie dabar priklauso bendrovei „Lidl Lietuva“, stovi modernus pilkas pastatas su geltonais akcentais. Pastato priekyje yra įsikūrusi Panevėžio autobusų parko administracija, o kita dalis – didžiausioji – skirta autobusų priežiūrai.

Pastate – milžiniškas autobusų servisas

Viena naujojo Autobusų parko pastato dalis skirta dirbtuvėms, kuriose tvarkomi autobusai. Jose dirba 25 darbuotojai.

Apsilankymo metu teko nustebti: vienu metu tvarkymui buvo pakelti net 2 autobusai. Dirbtuvės modernios: įrengti pavojingų dujų šalinimo vamzdžiai, vedinimo, priešgaisrinės sistemos.

„Vienu metu gali būti tvarkomi daugiau nei 5 autobusai“, – džiaugėsi generalinis direktorius.

Šalia dirbtuvių yra įvairių detalių, skirtų autobusų tvarkymui, saugykla. Tokiu būdu Autobusų parkui nereikia laukti kol sulauks reikalingos detalės, kad būtų galima sutvarkyti autobusą. Pastate taip pat yra tekinimo, dažymo, bei kitokios dirbtuvės.

Panevėžio autobusų parkas turi įsirengęs net dvi skirtingas plovyklas. Vienoje plovykloje autobusai kruopščiai išvalomi, dezinfekuojami bei rankiniu būdų nuplaunami iš išorės.

Milžiniškos plovyklos

Panevėžio autobusų parkas turi įsirengęs net dvi skirtingas plovyklas. Vienoje plovykloje autobusai kruopščiai išvalomi, dezinfekuojami bei rankiniu būdų nuplaunami iš išorės.

JP korespondentų vizito metu po rytinių reisų buvo valomas 13 autobusas. Šalia galima rasti kitą plovyklą – automatinę, kurioje autobusus kruopščiai nuplaunami šepečių pagalba, tačiau valant vidų tenka grįžti į pirmąją plovyklą.

„Karantino metu autobusai buvo papildomai dezinfekuojami galinėse stotelėse, o kiekvieną dieną ir ne karantino metu autobusai yra valomi grįžus į garažą. Jie yra tvarkingai ir kruopščiai išvalomi, kad būtų patrauklūs keleiviams“, – atskleidžia Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius A. Gražys.

Transporto parko atnaujinimas

Panevėžio autobusų parko vadovas atskleidė, kad pastoviai ieško galimybių atnaujinti transporto priemones į dar labiau ekonomiškas ar patogesnes.

„Esame pasiruošę dalyvauti konkursuose bei įsigyti naujų autobusų. Prieš dvejus metus pavyko įsigyti 12 naujų autobusų. Tačiau karantinas šiek tiek sujaukė situaciją, teko pakeisti planus. Bet įsigyti naujų autobusų galimybės neatmetėme“, – teigė A. Gražys.


4 komentarai

Sim sam 2021-07-25 11:55 at 11:55

Geriau autobusų stotį susitvarkytu

Atsakyti
Dainius 2021-07-25 21:14 at 21:14

Lai miesto autobusai grafikų laikosi, kiek skambinta buvo, atrodo, kad kai kurie vairuotojai ateina dirbti su savo transporto priemone, ir nieko jiems nemoka. Kiti nauji, vienas ar neįjungęs, ar sugedęs kondicionierius, tablo jei veikia, balsu nepraneša, žodžiu nėra kuo girtis . Pagal GPS vietos nerodo, negaliu tvirtinti, gali būti, kad suklydau, šiandien 4 J.Biliūno gatve apie 19.30 pravažiavo , nors turėjo važiuoti maršrutu ( galėjau ir apsirikti) taip , kad nėra kuo girtis

Atsakyti
Auto 2021-07-26 07:15 at 07:15

Moderneja tik kišenės valdininkų, o autobusai supuvę ir prakiure kai lietus lyja autobuse ant galvų reikia susimastyt.nebesigirkit.Panevėžio gėda

Atsakyti
bim bam 2021-08-04 12:04 at 12:04

Autobusai seni supuvę, nauji sugedę kokybe nulis, kainos didžiausios perka visokį šlamšta. Bet pasaka tai graži 10 balu.

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Sostinės viešojo transporto darbuotojai reikalauja atlyginimų didinimo, sąlygų papietauti

confident-noyce

Daugėja COVID-19 taisyklių pažeidimų viešajame transporte

confident-noyce

Galimybių paso nereikės tarpmiestiniame transporte, lengvės sąlygos studentams

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau