Lietuvos metų automobilio rinkimuose šiemet – elektromobilių antplūdis

AutoriusJP
FotoORGANIZATORIŲ


Spalio pabaigoje Lietuvoje startuosiantys „Metų automobilio 2021“ rinkimai įgauna pagreitį. Nors iki oficialaus starto laiko dar yra, vienas po kito automobilių gamintojai ir jų atstovai registruoja modelius, kurie, tikimasi, galėtų pelnyti skambų titulą ir sudominti rinkimų komisijos narius.

„Šie metai ypatingi, pirmiausia, žinoma, dėl visą pasaulį apėmusios koronaviruso pandemijos. Tačiau nepaisant to, galime pasidžiaugti ir tuo, kad metai išskirtiniai ir elektra varomų transporto priemonių gerbėjams, mat jau turime keturis elektromobilius“, – sakė Valdas Valiukevičius, Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio rinkimus, prezidentas ir rinkimų komisijos narys.

Šių metų rinkimuose – pačios karščiausios pasaulinės naujienos. „Volkswagen“ koncernas į Lietuvą atvežė naująjį ID.3 elektromobilį, kuriam sėkmę prognozuoja ne tik žinovai Lietuvoje, bet ir ekspertai visame pasaulyje. Japonijos „Mazda“ koncernas dar nė nespėję surengti premjeros Lietuvoje, į rinkimus delegavo naująjį „MX-30“ – savo pirmąjį vien elektra varomą automobilį.

Prie madingą – miesto visureigio – kėbulą turinčio „Mazda“ modelio prisijungė ir Vokietijos „Mercedes-Benz“ gaminamas visureigis EQC, taip pat varomas vien tik elektra. Išskirtinės išvaizdos automobilis, tikėtina, patrauks ne vieno akį. Ir tai – ne paskutinis elektra varomas visureigis šiuose rinkimuose, mat „Audi“ koncernas į Lietuvą atveža didįjį „e-tron Sportback“.

„Jeigu dar prieš kelerius metus džiaugėmės vienu ar dviem elektromobiliais rinkimuose, tokia gausa pirmosiomis registracijos dienomis rodo, kad elektromobiliai tampa visiška kasdienybe ir netgi vadinti jų „antru šeimos automobiliu“ nebeįmanoma, mat technologijos taip pažengė į priekį, kad elektromobilis gali būti ir vienintele transporto priemone“, – svarstė V. Valiukevičius.

Trečdalis – per pirmą savaitę

Įprastai „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose vertinama apie trisdešimt automobilių. Nors organizatoriai neslepia, kad šiemet dėl ypatingos padėties visame pasaulyje tikimasi šiek tiek menkesnio skaičiaus, mat automobilių gamintojams teko nutraukti darbus, stabdyti gamyklas, vis dar tebešlubuoja logistikos grandinės, kol kas registracijų į rinkimus tempas – ypač spartus.

Per pirmąją savaitę automobilių gamintojai ir jų atstovai į konkursą delegavo daugiau nei 10 skirtingų automobilių modelių. Be jau minėtų elektromobilių, komisijos nariams bandyti ir vertinti reikės didįjį „Land Rover Defender“, „Mercedes-Benz“ GLA bei E klasės modelius, „Opel Corsa“, hibridinį „Renault Captur E-Tech“, „Toyota Yaris“ bei „Volkswagen Tiguan“.

„Lietuvos metų automobilio 2021“ rinkimai startuoja spalio 27-ąją. Iškilminga rinkimų pradžia bus paskelbta Vilniuje, Konstitucijos prospekte, Europos aikštėje.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

G. Paluckas nekomentuoja M. Sinkevičiaus perspektyvų tapti partijos pirmininku: man niekas jokių pavojų nekelia

JP Redakcija

J. Olekas teigiamai vertina M. Sinkevičiaus svarstymus kandidatuoti į partijos pirmininkus: premjeras nebūtų keičiamas

JP Redakcija

Seimas po pateikimo pritarė pirmalaikių Jonavos mero rinkimų atšaukimui

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads