„Lietuvos geležinkeliai“ spalį pervežė rekordiškai daug krovinių: tai geriausias rezultatas nuo 1992 m.

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, siekianti tapti Vidurio ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere, šiemet spalį pervežė rekordinį kiekį krovinių – 5,2 mln. tonų. Tai geriausias rezultatas nuo 1992 metų.

Preliminariais duomenimis, spalį labiausiai augo maisto produktų (36 proc.), anglies (28 proc.), trąšų (15 proc.) ir naftos ir jos produktų (10 proc.) pervežimai. Peržiūrėjus duomenis nuo 1992 m.,  iki šiol geriausias mėnesio rezultatas fiksuotas 2008 metų kovą, kai bendrovė pervežė 5,1 mln. tonų.

„Didesnės prekybos apimtys bei išaugęs verslo dėmesys greitam, efektyviam ir aplinkai draugiškam krovinių pervežimui lėmė didesnius krovinių srautus. Bendraudami su verslu stengiamės paslaugas adaptuoti kiekvieno verslo poreikiams ir pasiūlyti vertę kuriančius logistikos sprendimus. Tuo pačiu siekiame plėsti partnerių ratą ir nuolat ieškome plėtros galimybių kaimyninėse rinkose“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas.

Per dešimt šių metų mėnesių bendrovė pervežė 46,6 mln. tonų – 8,4 proc. daugiau nei  tuo pat metu 2017 m.

Išaugęs krovinių kiekis didino ir „Lietuvos geležinkelių“ pajamas – šiemet sausio–spalio mėnesiais jos siekė 379 mln. eurų – 4,2 proc. daugiau nei 2017 metais tuo pat metu.

„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet pasirašė reikšmingas ilgalaikes krovinių vežimo sutartis su strateginiais partneriais – didžiausia pasaulyje kalio trąšų gamintoja ir tiekėja Baltarusijos „Belaruskalij“, su didžiausia azotinių trąšų gamintoja „Grodno-Azot“, išplėtė bendradarbiavimą su vienu didžiausių klientu – Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ naftos perdirbimo gamykla „Orlen Lietuva“. Dėl ilgalaikio bendradarbiavimo susitarta su Lietuvos pramonės bendrovėmis – „Akmenės cementu“, „Amilina“, Vakarų medienos grupe.

„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet patvirtino ilgalaikę strategiją iki 2030 metų ir užsibrėžė 30 proc.  – nuo 53 iki 70 mln. tonų – išauginti per metus pervežamų krovinių apimtis.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„LTG Cargo“: 2024 m. trečią ketvirtį atmesta perpus mažiau prašymų įvažiuoti į Lietuvą nei pernai

confident-noyce

Karinių ir kitų krovinių mazgą Palemone tikimasi įrengti 2026-ųjų pabaigoje

confident-noyce

Klaipėdos konteinerių terminalo krova šiemet augo 13 proc.

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau