Kas gi yra populiarioji „Netlifx“?

AutoriusJP
FotoFREEPIK.COM


„Netlifx, Inc“ yra Jungtinių Amerikos Valstijų prenumeratos transliavimo paslaugų ir gamybos įmonė. „Netlix“ dienos šviesą išvydo dar 1997 metų rugpjūčio 29 d. ir šiuo metu siūlo įvairių pasaulio filmų ir televizijos serialų skaitmeninį biblioteką pagal platinimo sandorius bei savo originalią produkciją, žinomą kaip „Netlifx Originals“.

2021 metų spalio mėnesio duomenimis, „Netlifx“ prenumeruoja daugiau nei 214 mln. visame pasaulyje esančių žmonių. Iš jų 74 mln. yra JAV bei Kanadoje, 70 mln. Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje, 39 mln. prenumeratorių yra Lotynų Amerikoje ir 30 mln. Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse. „Netflix“ yra pasiekiamas visame pasaulyje, išskyrus žemyninę Kiniją dėl vietinių apribojimų, Siriją, Šiaurės Korėją ir Krymą dėl JAV sankcijų. „Netlifx“ vaidino svarbų vaidmenį nepriklausomo filmų platinimo srityje ir yra Kino filmų asociacijos (MPA) narė.

„Netflix“ galima pasiekti kompiuteriuose per interneto naršyklę arba išmaniuosiuose televizoriuose įdiegtą taikomąją programinę įrangą, prie televizorių prijungtus priedėlius, planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, skaitmeninės medijos grotuvus, „Blu-ray“ diskų grotuvus, vaizdo žaidimų konsoles ar virtualios realybės akinius. Jungtinėse Valstijose bendrove teikia DVD ir „Blu-ray“ nuomos paslaugas, pristatomas atskirai per Jungtinių Valstijų pašto tarnybą iš regioninių sandėlių.

„Netflix“ 1997 metais Scotts Valley, Kalifornijoje, įkūrė Reedas Hastingsas ir Marcas Randolphas. Iš pradžių „Netflix“ pardavinėjo ir nuomojo DVD diskus paštu, tačiau per metus pardavimas buvo panaikintas, kad būtų galima sutelkti dėmesį į DVD nuomos verslą. 2007 metais „Netflix“ pristatė srautinę transliavimo mediją ir vaizdo įrašus pagal reikalavimą. 2010 metais įmonė išsiplėtė į Kanadą, po to sekė Lotynų Amerika ir Karibų jūros regionas. „Netflix“ į turinio gamybos pramonę įžengė 2013 metais debiutuodamas savo pirmąja serija „House of Cards“. 2016 metais „Netflix“ išsiplėtė į dar 130 šalių, o vėliau veikė 190 šalių.

„Netflix“ yra 164 vietoje „Fortune 500“ ir 284 vietoje „Forbes Global 2000“ sąraše. Tai yra didžiausia pramogų ir žiniasklaidos įmonė pagal rinkos kapitalizaciją. 2021 metais „Morning Consult“ įvertino „Netflix“ kaip aštuntą patikimiausią prekės ženklą pasaulyje. 2010 metais S&P 500 akcijų rinkos indekse „Netflix“ bvo geriausios akcijos, kurių bendra grąža siekė 3693 proc.

„Netflix“ būstinė yra Los Gatos mieste, Kalifornijoje, Santa Klaros apygardoje, o du generaliniai direktoriai Hastingsas ir Tedas Sarandosas yra atitinkamai padalinti tarp Los Gatos bei Los Andželo.

Įmonė laikoma Silicio slėnio aukštųjų technologijų pasaulio dalimi, kurioje automatai atlieka didelę darbo dalį. Ji taip pat valdo tarptautinius biurus Azijoje, Europoje ir Lotynų Amerikoje, įskaitant Kanadą, Prancūziją, Braziliją, Nyderlandus, Indiją, Japoniją, Pietų Korėją ir Jungtinę Karalystę. Įmonės gamybos centrai yra Los Andžele, Albukerke, Londone, Madride, Vankuveryje ir Toronte. Palyginus su kitais platintojais, „Netflix“ moka daugiau už TV laidas iš anksto, bet išlaiko daugiau „aukštyn“ (t.y. būsimų pajamų iš galimo sindikavimo, prekybinio pardavimo ir pan.) už didelius hitus.

2021 metais gruodį buvęs „Netflix“ inžinierius Sungas Mo Junas buvo nuteistas 14 mėnesių kalėti už prekybos, pasinaudojant viešai neatskleista informacija, schemą, pagal kurią jis nutekino abonentų numerius prieš oficialius paskelbimus.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Stringa „Netflix“? Atlikę šiuos paprastus žingsnius pagerinsite „Wi-Fi“ ryšį savo name

JP Redakcija

Ištrūkite iš „Netflix“ ir „Spotify“ algoritmų gniaužtų: 5 „žmogiški“ būdai atrasti naujų filmų bei muzikos

JP Redakcija

Naujos kartos televizija muša rekordus: komedijų ištroškę žiūrovai ir tarptautinis pripažinimas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads