20.6 C
Panevėžys
Antradienis, 30 balandžio, 2024

Jonavos ir Kėdainių gyventojai nupirko daugiau nei 500 bilietų į tarptautinį Vilnius–Ryga maršrutą

AutoriusjpFotobendrovės

Nuo balandžio 1 dienos populiaraus maršruto Vilnius–Ryga traukinys papildomai stoja Jonavoje ir Kėdainiuose. Bilietų pardavimai startavo kovo 15 d. Per mėnesį Jonavos ir Kėdainių gyventojai nusipirko daugiau nei 500 bilietų į tarptautinį maršrutą, Jonavos gyventojai nupirko 6 proc. daugiau bilietų nei gyvenantys Kėdainiuose. Kėdainiai ir Jonava kartu šiuo metu generuoja 10 proc. visų tarptautinių bilietų pardavimų šiame maršrute.

Pasibaigus geležinkelio ruožo Gaižiūnai–Kaišiadorys rekonstrukcijai, maršruto Vilnius–Ryga traukinys šioje atkarpoje gali judėti greičiau, todėl atsirado galimybė papildomai sustoti Jonavoje ir Kėdainiuose išlaikant tokį patį kelionės laiką – jos trukmė su papildomais sustojimais iš Vilniaus į Rygą nepakito.

Jonavos gyventojai per pirmą savaitę nupirko dvigubai daugiau bilietų nei Kėdainių, tačiau vėliau šis skirtumas sumažėjo. Per dvi savaites, kai traukinys sustoja papildomose sustojimuose, maršrute Vilnius–Ryga–Vilnius vyko 321 keleivis iš Jonavos ir Kėdainių.

„Džiaugiamės Jonavos ir Kėdainių gyventojų aktyvumu perkant bilietus į Rygą, norisi tikėti, kad tokia  tendencija išliks ir iki rudens, kai tvirtinsime 2025 metų traukinių tvarkaraščius“, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.

„LTG Link“ vadovė sako, kad šių papildomų sustojimų įtraukimas yra pilotinis – siekiama stebėti, kiek keleivių renkasi vietinius ir tarptautinius maršrutus,  kas leis objektyviai įvertinti papildomų sustojimų efektyvumą ir poreikį. Atsižvelgiant į gautus statistinius rezultatus galima bus ateityje modeliuoti būsimus tvarkaraščius ir naujus maršrutus. Pilotinio projekto terminas numatytas iki metų pabaigos.

„LTG Infra“ atlikti infrastruktūros gerinimo darbai leidžia išbandyti pilotinius sustojimus miestuose, kuriuose iki šiol nebuvo patogaus persėdimo galimybės, neprailginant tarptautinio maršruto trukmės. Šis traukinys yra pirmiausiai orientuotas į tarptautinį susisiekimą, todėl siekiama, kad jis būtų aktualus visuomenei, konkurencingas kelionės trukmės ir komforto prasme, lyginant su kitomis transporto priemonėmis.

Iki balandžio mėnesio Vilnius–Ryga keliauti galima buvo iš keturių Lietuvos miestų: Vilniaus, Kaišiadorių, Šiaulių ir Joniškio – pirmieji trys miestai rikiuojasi tarp didžiausius keleivių srautus Lietuvoje turinčių stočių, o Joniškiui buvo naujai sudaryta galimybė susisiekimui traukiniu.

Kasdienio maršruto Vilnius–Ryga populiarumas auga, per keturis mėnesius nupirkta daugiau nei 20 tūkstančių bilietų.  Daugiausia traukiniautojų į Rygą vyksta iš Vilniaus – apie 63 proc., maždaug 16 proc. keleivių Rygoje lankosi iš Šiaulių, kas dvyliktas traukiniautojas – iš Kaišiadorių, apie 7 proc. keleivių į Rygą važiuoja iš Joniškio. Tarptautinis maršrutas yra aktualus šeimoms ir jaunimui – apie 10 proc. keleivių – vaikai ir moksleiviai.  Maršrutu naudojasi ir verslo klientai, jie sudaro 4 proc. Vilnius–Ryga maršruto keleivių.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

LTG pritaikė Vilniaus intermodalinį terminalą NATO kroviniams

confident-noyce

10 priežasčių, kodėl verta tapti traukiniautoju: patogu ne tik laisvalaikiui, bet ir darbui

confident-noyce

Kėdainiai tikisi susidomėjimo traukiniu į Rygą, jo norėtų ir Radviliškis

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau