„Jaguar XE SV Project 8“: riaumojantis 600 AG žvėris



Koncerno „Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations“ (SVO) padalinys pristatė patį galingiausią, vikriausią ir ekstremaliausią savo kūrinį – „Jaguar XE SV Project 8“. Vidutinės klasės sedanas XE gavo visų varančiųjų ratų važiuoklę ir klasikinį „Jaguar“ V8 turbininį 5 litrų darbinio tūrio variklį, ištreniruotą iki 600 AG. Ir iškart peršoko į į superautomobilių kategoriją pagal savo dinamines savybes: XE iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,3 sekundės ir pasiekia 322 km/h greitį. 

Tai jau antrasis SVO padalinio sukurtas ribotos serijos „Jaguar“ modelis – 2014 metais padalinys sėkmingai debiutavo su „F-TYPE Project 7“. Sukurtas tikriems vairavimo entuziastams, „XE SV Project 8“ išsiskiria savo sprogstamąja galia, vikrumu bei visų varančiųjų ratų teikiamu nepriekaištingu sukibimu su keliu. Nepamiršta ir gilaus, grėsmingo variklio riaumojimo, tarsi primenančio automobilių pasaulio džiunglėms, kad šis jaguaras yra alkanas ir labai pavojingas. Planuojama pagaminti tik 300 „XE SV Project 8“ automobilių.

„Inchcape Motors Lietuva“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, Baltijos šalims skirta kvota – 3 „Project 8“ automobiliai. Du iš jų jau užsakyti.

„SVO padalinio tikslas kurti automobilius-ikonas, įkūnijančius prabangą, pajėgumą ir gebėjimą važiuoti bet kokia kelio danga. „Project 8“ yra puikiausias pavyzdys, ką gali pasiekti dizainerių, inžinierių ir gamybos specialistų entuziazmas, suteikus jiems visišką laisvę, – sako Johnas Edwardsas, „Jaguar Land Rover“ SVO padalinio vykdomasis direktorius.

„Jaguar XE SV Project 8“ – tai speciali daugybę apdovanojimų laimėjusio „XE“ versija. Tarp daugybės patobulinimų labiausiai išsiskiria naujausia kruopščiai sukalibruoto 5 litrų darbinio tūrio 600 AG turbininio V8 variklio versija, rankiniu būdu reguliuojamas važiavimo aukštis, „Intelligent Driveline Dynamics“ režimas, skirtas vairavimui žiedinėje trasoje, bei lengvo aliuminio ir anglies pluošto lydiniais patobulinta „XE SV Project 8“ išorė, leidžianti pasiekti geresnių rezultatų trasoje.

Šiame modelyje „Jaguar“ pirmą kartą panaudojo naują „Carbon Ceramic“ stabdymo sistemą. Be to, pirmą kartą keliams skirtų automobilių istorijoje panaudoti „Formulėje 1“ naudojami silikono nitrido keraminiai guoliai.

Variklyje montuojama dujų išmetimo sistema „Titanium Variable Active Exhaust“, visų varančiųjų ratų „Jaguar All-Wheel Drive“ (AWD) sistema bei iš automobilių lenktynių sporto pasiskolinti aerodinaminiai sprendimai.

„Jaguar XE SV Project 8“ bus montuojama 8 laipsnių pavarų dėžė su galimybe pavaras perjungti už vairo esančiomis lengvojo aliuminio rankenėlėmis arba pirmą kartą tokiame automobilyje montuojama centrine „Pistolshift“ pavarų svirtimi.

Naujasis superautomobilis bus lengviausias V8 jėgainę turintis „Jaguar“ šeimos atstovas. Fundamentaliai našumą didinančios „XE SV Project 8“ savybės taip pat apima anglies pluošto bamperį su padidintomis vėdinimo angomis, ventiliuojamą anglies pluošto variklio dangtį, 20 colių lengvojo aliuminio lydinio ratlankius, reguliuojamą priekinį skirstytuvą, plokščią apatinį automobilio aptaką, galinį anglies pluošto bamperį, galinį difuzorių bei reguliuojamą galinį aerodinaminį sparną.

Didžiausi vairavimo entuziastai galės pasirinkti specialią „Track Pack“ automobilio versiją, turinčią dvi žiedinių lenktynių reikalavimus atitinkančias sportines sėdynes, leidžiančias sutaupyti 12,2 kg automobilio svorio.

„Jaguar XE SV Project 8“ debiutuos Vakarų Sasekse, Jugtinėje Karalystėje, birželio 29 – liepos 30 dienomis vykstančio „Goodwood Festival of Speed“ metu.

Automobilio kainos Didžiojoje Britanijoje prasidės nuo 149 tūkst. 995 svarų sterlingų. Laimingi savininkai komplektuodami automobilį, skirtingoms detalėms galės pasirinkti spalvas iš net 10 tūkstančių įvairių atspalvių.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Investicijos į mažai taršų transportą – pernelyg brangios? Ne visada

JP Redakcija

Paaiškėjo, kada naujasis elektromobilis „Kia EV4“ atvyks į Lietuvą

JP Redakcija

Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarbiau?

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads