Ekskursija po Lietuvoje pagamintą keltą „Klaipėda“

AutoriusJP
FotoSTOP KADRAS

Naujasis 6,5 mln. eurų vertės keltas „Klaipėda“ – tai Klaipėdos projektuotojų ir inžinierių darbo rezultatas. Tokį laivą suprojektuoti užtrunka metus.

Prie šios apie septynis šimtus tonų sveriančios transporto priemonės iš viso dirbo apie trys šimtai specialistų. „Mokslo sriubos“ komanda, dalyvavusi laivo krikštynų ceremonijoje, pasivaikščiojo po kelto technines patalpas ir sužinojo daug įdomių dalykų.

Keltas „Klaipėda“ talpina keturiasdešimt automobilių ir šešis šimtus keleivių. Visos kelto rampos čia valdomos hidraulika. Tai pagrindinis skirtumas nuo kitų Klaipėdos keltų, kuriuose rampos reguliuojamos senoviniu būdu – trosais.

Nors naujasis keltas naudoja jūrinį dyzeliną, pasak specialistų, laivas atitinka aukštus aplinkosaugos reikalavimus.

Jei norite pasidairyti po kelto „Klaipėda“ kapitono darbo vietą, laivo įrangą ir pamatyti, kaip valdomi varikliai, kviečiame į išskirtinę ekskursiją po naują keltą „Mokslo sriubos“ laidoje.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Rekonstravus krantines keltas per Kuršių marias brangs 13 proc.

JP Redakcija

Rekonstravus Smiltynės perkėlos krantines į Neringą galės plukdyti keturi keltai

JP Redakcija

Švedijos prokuratūra: kelto „Estonia“ byla baigta

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads