Devynios kompanijos paskelbė apie naują jungtinę iniciatyvą plėtoti mokslinius tyrimus, rekomendacijas ir planą, padedančius pasiekti nulines emisijas.
Visų devynių kompanijų lyderiai sutiko prisijungti prie programos, vadinamos „Transform to Net Zero“. Šios kompanijos yra „Microsoft“, „Natura & Co.“, „Unilever“, „Nike“, „Starbucks“, „Mercedes-Benz“, „Wipro“, „A.P. Moller – Maersk“ ir „Danone“.
Ši iniciatyva siekia standartizuoto metodo apriboti globalų šiltėjimą iki tokio lygmens, kuris mažintų ekstremalių meteorologinių reiškinių intensyvumą. Tarp kitų principų minimas dėmesio fokusavimas į viešosios politikos tobulinimą, inovacijas ir tvarų perėjimą padedant žemas pajamas gaunančioms bendruomenėms, paveiktoms klimato kaitos.
Kompanijos pranešė bendradarbiausiančios su JAV įsikūrusia ne pelno organizacija „Environmental Defense Fund“.
„Atotrūkis tarp to, kur mes esame klimato kaitos atžvilgiu ir to, kur mes turime būti, toliau didėja,“ – sakė „Environmental Defense Fund“ prezidentas Fred Krupp. „Taip pat ir atotrūkis tarp verslų, kurie tik kalba apie veiksmus ir tų, kurie iš tiesų kažką daro. Ši naujoji iniciatyva turi didžiulį potencialą naikinant šiuos atotrūkius.“
Pasaulinė ne pelno organizacija „BSR“, dirbanti su daugiau nei 250 kompanijų tinklų, dirbs drauge su koalicija.
„Kuomet kalbama apie mūsų žaidimo lauko, kuriuo mes dalinamės – mūsų planetos, apsaugą, negalima prarasti nei vienos akimirkos,“ – sakė „Nike“ generalinis administracijos direktorius. „Būtent dėl to mes nebelaukiame klimato kaitos sprendimų, mes, kaip pasaulio lyderiai susiburiame, kad juos sukurtume.“