„Audi“ pristato „Q6 e-tron performance“: galiniai varomieji ratai ir 641 km nuvažiuojamas atstumas

Autoriusjp
Fotogamintojų


Prieš oficialų „Q6 e-tron“ modelių debiutą Lietuvoje šį rudenį, „Audi“ pristato dar vieną ypač efektyvų šios šeimos atstovą – „Audi Q6 e-tron performance“. Galinių varomųjų ratų pavara, kuriai pirmą kartą buvo panaudota lanksti „Premium Platform Electric“ (PPE) platforma, naujai sukurta 100 kWh talpos ličio jonų baterija ir net 641 km vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP) suteikia šiam modeliui „Q6 e-tron“ šeimos lyderio poziciją.

„Q6 e-tron“ žymi naujos „Audi“ elektromobilių kartos pradžią. Per šių metų kovą įvykusią pasaulinę premjerą „Audi“ pristatė du naujojo keturiais žiedais pažymėto modelio variantus: „Q6 e-tron quattro“, spinduliuojantį „Audi“ būdingu užtikrintumu ir 285 kW galia, bei sportiškąjį „SQ6 e-tron“, išvystantį net 380 kW galią.

Naujasis galiniais ratais varomas „Q6 e-tron performance” modelis yra naujausias „Audi Q6 e-tron“ šeimos atstovas, išsiskiriantis ilgiausiu vienu įkrovimu nuvažiuojamu atstumu ir mažiausia pradine kaina.

„Audi Q6 e-tron performance“ pasižymi ypač efektyvia galinių varomųjų ratų pavara. Kompaktiškas ir galingas nuolatinės srovės sinchroninis variklis leidžia išvystyti maksimalią 240 kW galią ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,6 sekundes. Dėl šių savybių modelis tampa ypač patraukliu pasirinkimu klientams, ieškantiems ne tik ilgesnio nuvažiuojamo atstumo, dinamiškų eksploatacinių savybių ir tinkamumo kasdieniam naudojimui, bet ir greito bei efektyvaus krovimo.

WLTP duomenimis, „Audi Q6 e-tron performance“ su visiškai įkrauta baterija nuvažiuoja iki 641 km, o tai yra vienas geriausių rodiklių tarp visų šio segmento automobilių. Greitojo įkrovimo stotelėje per 10 minučių šį modelį galima pakrauti 260 kilometrų atstumui, o tai užtikrina aukštą komforto lygį net ir tolimose kelionėse.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Investicijos į mažai taršų transportą – pernelyg brangios? Ne visada

JP Redakcija

Paaiškėjo, kada naujasis elektromobilis „Kia EV4“ atvyks į Lietuvą

JP Redakcija

Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarbiau?

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads