3.9 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 29 vasario, 2024

Atlikėjas OG Version apie su draugu pradėtą verslą: „Be komandos padaryti kažką didelio yra beprotiškai sunku“

AutoriusJPFotoTOMAS PETROVSKIS

Prieš keletą mėnesių žinomas muzikos atlikėjas Dominykas Ježerys-OG Version kartu su bene jauniausiu Lietuvoje serijiniu verslininku tituluojamu Mykolu Karpičiumi pristatė sveikatingumo produktų startuolį „Cannumo“, siūlantį grybų ekstraktus ir probiotinius gėrimus. Pats atlikėjas pasakoja dar tik besipratinantis prie verslininko amplua, tačiau sėkmingo starto laurus dalinasi su komanda, pripažindamas, kad vienam padaryti kažką didelio yra beprotiškai sunku.

Šeštadienio popietėmis prie televizoriaus ekranų žiūrovus vėl kvies ketvirtajam sezonui sugrįžusi „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“, kur uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje jau žinomi ir nauji prekiniai ženklai. Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.

Šios savaitės laidos herojus – žinomas atlikėjas, nuomonės formuotojos Karolinos Meschino sužadėtinis Dominykas Ježerys-OG Version, kuris kartu su draugu Mykolu Karpičiumi ėmėsi naujos veiklos ir neseniai įkūrė sveikatingumo produktų startuolį „Cannumo“.

„Norėjom sukurti prekės ženklą, kuris būtų apie žmogų, kūną ir sielą. Kuriant muziką, „merchą“ ir pardavinėjant bilietus, pažinau tokio verslo pusę, tačiau kalbant apie didelį verslą, esu kaip pradinukas, kaip naujokas, kuris dar mokosi, bet tai labai įdomus pažinimo procesas. Daug dirbom prie šios idėjos, koks bus prekės ženklo įvaizdis, kaip atrodys etiketės, nes kai aš prisijungiau prie Mykolo, kuris iki tol jau buvo sugalvojęs ir pavadinimą, ir kai kuriuos produktus, praėjo du metai iki starto“, – laidoje atviraus Dominykas.

Pasak verslo įkūrėjų, probiotiniai šaltalankių, ruginio salyklo ar juodųjų serbentų gėrimai gaminami Lietuvoje, o grybų ekstraktai – JAV, tačiau vaikinai planuoja kelių metų bėgyje viską centralizuoti gimtojoje šalyje.

„Su Dominyku esame diskutavę, kad net jeigu nesigautų sukurti sėkmingo verslo ar parašyti sėkmės istorijos, ta pamoka, ta įgauta patirtis, galų gale, yra vis tiek vertesnė, nei patirtas neigiamas rezultatas“, – tikins su verslu nuo mokyklos suolo pažįstamas Mykolas.

Dominykas antrina savo kolegai, ragindamas ir kitus, norinčius pradėti verslą, nebijoti nesėkmių. Visgi, pasak atlikėjo, verslo pasaulyje, kaip ir muzikoje, svarbu rasti bendraminčius bei suburti ilgame kelyje lydėsiančią, palaikymo nestokojančią komandą.

„Kiek esu susidūręs su muzika, vienam yra viskas sudėtingiau. Taip pat ir versle ne veltui sakoma, jog „teamwork is dreamwork“. Be komandos padaryt kažką didelio yra beprotiškai sunku. Visgi, aš manau, kad jaunimui reikia sugalvoti kažkokią idėją ir ja apsiimti, daryti, nebijoti klysti, o jei reikia finansų, galima ieškoti investitorių, siūlyti, belstis į duris ir tikrai toji sėkmė ateis pas tave“, – teigs Dominykas.

Laidos vedėja Milita Daikerytė, ieškodama unikalių verslo istorijų, taip pat lankysis ir pas ilgalaikio makiažo specialistę Moniką Poškutę, kuri išvarginta darbų gausos nusprendė sulėtinti savo gyvenimo tempą, o besimėgaudama atpalaiduojančiais ritualais, ji atrado verslo idėją – kurti natūralią kosmetiką kūnui su CBD aliejumi.

„Kai nutiko karantinas, aš supratau, kokia esu pavargusi, kiek mažai laiko skiriu sau, kaip mažai gyvenu ir jaučiu kaip gyvenu. Būtent tuomet pajaučiau, kad mano kūnui reikia pagalbos, pradėjau ieškojau natūralių priemonių, nes turėjau didelę alergiją, oda buvo nusėta bėrimais, niekas neturėjo atsakymo dėl ko. Galiausiai užsigeidžiau pati sukurti produktus kūnui, su kuriais mes galėtume per ritualus, per laiko skyrimą sau, vėl susijungti su kūnu“, – laidoje atviraus pašnekovė.

Taip dienos šviesą išvydo prekinis ženklas „Moar“, kurio partneriai ir gamintojai – Lietuvoje. Monika didelį dėmesį skiria gamybos procesui, lankėsi gamykloje, atsakingai rinkosi komandą, kurios vertybės ir pasaulėžiūra sutaptų su jos pačios turima, tačiau kitiems verslininkams primena auksinę taisyklę, jog geriausi rezultatai pasiekiami tuomet, kai neskubama.

„Norint sukurti kokį nors produktą, pirmiausia reikia pradėti nuo idėjos, išsigryninti mintį, dėl ko tai bus daroma. Tuomet ieškoti gamintojų, kurie padės sukurti kūrinį. Vėliau seka prekės ženklo kūrimas, kaip jis atrodys, kaip bus užrašytas, kokios spalvos, misija, vizija. Žinoma, tai reikalauja investicijų, tačiau aš manau, kad viską galima daryti mažesniais žingsneliais, ne per du mėnesius, o per metus, lygiai taip pat kaip ir aš savęs nespaudžiau, išlaukdama to tinkamo laiko“, – savo patirtimi dalinsis Monika.

Šio šeštadienio laidoje vedėjos Militos keliai nuves ir į geidžiamiausio darbdavio titulą pelniusios „Inchcape Lietuva“ įmonės saloną. Jau 17 metų gyvuojantys automobilių pardavėjai yra tarptautinės „Inchcape“ grupės, veikiančios daugiau nei 40 pasaulio šalių, dalis, savo klientams siūlanti mobilumą su tokiais prekių ženklais kaip Ford, Mazda, Jaguar, Land Rover, BMW, Mini ir motociklais Motorrad.

„Dirbti tarptautinėje kompanijoje tai reiškia visuomet būti apsuptam įvairialypės kultūros, skirtingų bendruomenių, turėti plačias galimybes siekti tarptautinės karjeros, mokytis iš kolegų, keliauti ir pasisemti geriausių praktiškų iš viso pasaulio“, – laidoje pasakos įmonės žmonių ir kultūros vadovė Kristina Puzakina.

Pasak pašnekovės, įmonėje dirba beveik 400 darbuotojų, iš kurių daugiau nei pusė čia skaičiuoja jau penktuosius savo darbo metus. Paklausta apie sėkmės formulę, leidžiančią išlaikyti darbuotojus ir pritraukti naujus, Kristina pripažįsta, jog paslaptis slypi nuolatiniame tobulėjime ir augime, o sėkmingas karjeros istorijas rašo patys savo darbui atsidavę darbuotojai.

„Mūsų darbuotojai myli ir didžiuojasi mūsų atstovaujamais prekių ženklais bei yra aktyvūs jų ambasadoriai už darbo ribų. Turime sėkmingai veikiančią vidinę rekomendavimo programą, kurios dėka kiekvienais metais pritraukiame nemažą būrį naujų darbuotojų esamų darbuotojų rekomendacijomis. Automobilių versle darbuotojai dirba aptarnavimo srityje, servisuose ir tam, kad visuomet turėtume talentingų darbuotojų, aktyviai bendradarbiaujame su technikos mokyklomis, suteikiame studentams praktikos vietas ir talentingiausius žmones pakviečiam tapti mūsų komandos nariais“, – laidoje pasakos pašnekovė.

„Gyvenimas versle“ – jau ketvirtąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Milita Daikerytė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas.  Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Aktorius T. Gryn – apie salsos partnerę iš Kubos: „Užmegztas santykis padėjo atrasti stiprybės“

confident-noyce

Aktorė U. Zavistauskaitė sulaukė susidomėjimo Holivude: „Svarbiausia, kiek esi pasiryžęs padaryti dėl svajonės“

confident-noyce

Salsa J. Jurkutei visuomet siesis su meile: šokis suvaidino ypatingą vaidmenį jos ir vyro Ryčio pažinties istorijoje

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau