Apsilankymą kai kuriuose „Swedbank“ padaliniuose reikės suderinti telefonu



Komercinis bankas „Swedbank“ nuo rugpjūčio imasi naujovių – Pakruojyje ir Zarasuose esančiuose padaliniuose aptarnaus tik iš anksto trumpuoju telefono numeriu užsiregistravusius klientus. Taip, pasak įmonės, norima išvengti eilių.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius BNS teigė, kad naujovė pirmiausiai bus pradėta taikyti Pakruojyje ir Zarasuose.

„Pastebėjome, kad banko darbuotojai daug efektyviau aptarnauja atvykusius klientus, kai salėje nėra gyvos eilės. Be to, iš anksto žinodami, kokiu tikslu žmogus atvyksta į susitikimą, mūsų darbuotojai turi daugiau laiko pasiruošti konkrečiai konsultacijai ir suteikti klientui daugiau vertės“, – BNS atsiųstame komentare teigė S. Abraškevičius.

Nuo rugpjūčio 1 dienos klientai kviečiami paskambinti į „Swedbank“ konsultacijų centrą trumpuoju numeriu 1884 ir susitarti dėl jiems patogiausio susitikimo laiko. Ateidami į susitikimą klientai be asmens dokumento su savimi turėtų prisijungimo prie interneto banko priemones.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Šiaulių bankas keis pavadinimą

JP Redakcija

Devyni iš dešimties lietuvių naudojasi nuotolinėmis banko paslaugomis – apklausa

JP Redakcija

Lietuvos verslo lyderių reitingo viršūnėje – bankas „Luminor“

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads