Panevėžyje užtikrinama pacientų pavėžėjimo paslauga

Autoriusjp
Fotogedimins kartanas


Panevėžio miesto savivaldybės Taryba pritarė Greitosios medicinos pagalbos tarnybos ir Panevėžio miesto socialinių paslaugų centro jungtinės veiklos sutarties dėl pacientų pavėžėjimo paslaugos užtikrinimo sudarymui. Taip Panevėžio miesto savivaldybė siekia užtikrinti geresnį asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą gyventojams ir vykdo pacientų pavėžėjimo paslaugas finansuodama dalį kelionių.

Bendrai valstybės ir savivaldybių finansuojama pavėžėjimo paslauga skirta gyventojams, kurie dėl sveikatos būklės negali savarankiškai naudotis individualiu ar viešuoju transportu ir nuvykti į gydymo įstaigą ir grįžti. Pavyzdžiui, paslauga galės naudotis žmonės, turintys judėjimo problemų, nepajėgiantys savarankiškai vaikščioti, psichikos, regos, kalbos ar kt. sveikatos sutrikimų, gydymo šalutinį poveikį patiriantys asmenys, taip pat tie, kurie serga inkstų ligomis ir jiems reguliariai atliekamos dializės, vėžio gydymas ir pan.

Pavėžėjimo paslauga užtikrinama ir socialiai pažeidžiamiems gyventojams, vyresniems nei 75-erių metų amžiaus, žmonėms, kuriems nustatytas 55 procentų ar mažesnis darbingumo, neįgalumo arba specialiųjų poreikių lygis, asmenims, kurie turi teisę į priemokas už kompensuojamuosius vaistus dėl nepakankamų pajamų.

Savivaldybė, šiuo atveju, atsakinga už pacientų pavėžėjimą dėl savivaldybių lygiu teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų, o valstybė – dėl antrinio lygio teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų. Taip pat dėl pacientų transportavimo planinėms ambulatorinėms ir dienos paslaugoms gauti.

Panevėžiečiams pavėžėjimą hemodializės paslaugoms gauti užtikrina Panevėžio socialinių paslaugų  centras. Išsamesnė informacija teikiama tel.: +370 670 30 326. Pacientai šia pavėžėjimo paslauga gali naudotis, gaudami iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo finansuojamas sveikatos priežiūros paslaugas ir turėdami gydytojo siuntimą, pažymą apie gydymą ar vizito į gydymo įstaigą patvirtinimą.

Pavėžėjimo paslaugą pacientams galima užsisakyti paskambinus į Karštąją liniją trumpuoju telefono numeriu 1808.

Pavėžėjimo paslaugos operatorius, patikrinęs, ar pacientas turi teisę gauti paslaugą, skiria jo poreikius atitinkančią transporto priemonę, suderina pavėžėjimo laiką. Pavėžėjimo paslauga yra planinė, ją užsakyti rekomenduojama ne vėliau kaip prieš dvi darbo dienas. Užsakyti pavėžėjimo paslaugą gali ne tik pats pacientas, bet ir jį lydintis asmuo, socialinis darbuotojas, šeimos narys, sveikatos priežiūros specialistas ar kitas žmogus. Kartu su pacientu užsakytu transportu gali vykti ir jį lydintis asmuo ar net šuo vedlys.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Per keturis mėnesius pacientai pavežėti 23 tūkst. kartų, bet tvarka sulaukia ir kritikos

JP Redakcija

Per pirmąjį mėnesį pavėžėjimo paslauga suteikta 3837 pacientams

JP Redakcija

Per dvi dienas pacientų pavežėjimo paslauga Lietuvoje suteikta 242 kartus

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads