Nuo didelių iki mažų ekranų vaizdo įrašai įgavo vietos mūsų gyvenime. Ypač esant išmaniesiems telefonams, mes nuolat vartojame audiovizualinį turinį. Todėl tai neišvengiama skaitmeninės rinkodaros tema. Vaizdo įrašas yra galinga komunikacijos su visuomene priemonė. Galima perteikti sudėtingas žinutes ir įvairias emocines būsenas. Todėl vaizdo rinkodara yra labai perspektyvi optimizuojant įtikinėjimą.
Vaizdo įrašas per kelias minutes ar sekundes gali susintetinti turinį, kuris paaiškina, sužadina, informuoja, linksmina ir moko klientą. Taip užmezgate glaudesnį ryšį su savo auditorija, kuriate autoritetą ir padidinate pardavimus.
Tačiau vis intensyvėjant audiovizualinio turinio srautui, sunku apeiti konkurenciją ir išsiskirti. Būtina gerai suprasti šią terpę ir pasirengti profesionaliai savo įmonės reklamai. Sužinoti visas galimybes ir padaryti maksimaliai geriausiai padės interneto platybės, o mes apžvelkime šios reklamos privalumus.
Kas yra vaizdo rinkodara?
Vaizdo įrašų rinkodara yra vaizdo įrašų naudojimas reklamuojant jūsų prekės ženklą ar verslą. Tai yra profesionalios kokybės audiovizualinio turinio kūrimas tam tikriems tikslams pasiekti. Tarp labiausiai paplitusių tikslų galime paminėti:
- padidinti įsitraukimą;
- išplėsti auditoriją;
- ginti sąvokas;
- nuorodos simboliai;
- išmokyti valdyti;
- informuoti apie naujienas ir daryti pristatymus…
- Galiausiai padidinti bendravimą.
Video kūrimas ir klipų gamyba gali būti naudojama tiek klientų išlaikymui, tiek potencialių klientų pritraukimui. Galimybių visata yra begalinė. Tai, kas prieš kelerius metus apsiribojo televizijos reklamos kūrimu, šiandien išsiplėtė iki begalybės pasiekiamų kūrinių.
Vaizdo klipų rinkodara dar labiau demokratizavo komunikaciją. Kai kuriais atvejais jie yra daug veiksmingesni, kai pateikiame internete prieinamose platformose. Jūs tikriausiai girdėjote, kad „internete galite sužinoti bet ką“. Ir iš tikrųjų beveik viskas veikia.
Vaizdo įrašų rinkodara gali pakeisti jūsų verslą
- Segmentavimas ir nišos
Garso ir vaizdo kūrinius valdo patys konkretūs vartotojų pageidavimai. Todėl yra itin segmentuotų „YouTube“ kanalų, tačiau vis tiek turinčių milijonus sekėjų ir peržiūrų. Rinkos nišų tyrinėjimas yra vienas iš būdų padidinti savo prekės ženklo pasiekiamumą.
Tiems, kurie tik pradeda susidomėti tokio tipo reklama ir vis dar nežino, kokios parinktys gali būti, gali padėti kai kurios vaizdo įrašų tipų idėjos. Patarimas yra taikyti skirtingus formatus skirtingose platformose.