Užimtumo tarnyba: klientai aptarnaujami įprasta tvarka

AutoriusJP
FotoBNS

Nuo šių metų liepos 1 d. įsigaliojus Užimtumo įstatymo pataisoms, Užimtumo tarnybos klientai ir toliau aptarnaujami įprasta tvarka – ir kontaktiniu, ir nuotoliniu būdu. Šiais būdais, atšaukus karantiną Lietuvoje,  teikiamos darbo rinkos paslaugos  nuo 2021 m. liepos 1 d.

Atkreipiame dėmesį, kad nuo šių metų gegužės 1 d., atšaukus ekstremaliąją situaciją Lietuvoje, registracijos paslauga telefonu Užimtumo tarnyboje neteikiama.

Registruotis Užimtumo tarnyboje asmenys gali pasinaudodami elektronine paslauga „Registracija Užimtumo tarnyboje“ https://uzt.lt/registracija-ut/ arba tiesiogiai atvykę į savo gyvenamosios vietos Užimtumo tarnybos administracinį padalinį – klientų aptarnavimo skyrių.

Pageidaujamą darbo rinkos paslaugų teikimo būdą gali pasirinkti patys asmenys, tačiau atkreipiame dėmesį, kad aptarnaujantis specialistas, atsižvelgęs į individualią  asmens situaciją, patvirtins pasirinktą arba siūlys kitą aptarnavimo būdą.

Darbo rinkos paslaugos teikiamos tokiu būdu, kokį sutarė darbo ieškantis asmuo ir aptarnaujantis specialistas. Siekiant kuo kokybiškiau ir efektyviau suteikti darbo rinkos paslaugas, Užimtumo tarnybos specialistai taip pat kviečia asmenis atvykti neplanine tvarka kontaktinei konsultacijai, priimti tinkamo darbo pasiūlymą, dalyvauti sutartoje aktyvios darbo rinkos politikos priemonėje.

Klientai apie paskirtą neplaninio atvykimo laiką informuojami sutarta nuotolinio informavimo priemone – telefono skambučiu, SMS žinute, elektroniniu paštu, naudojantis Užimtumo tarnybos elektroninėmis paslaugomis ar siunčiant kvietimą atvykti paštu.

Kilus klausimams, galima konsultuotis su Užimtumo tarnybos specialistais bendruoju konsultacijų telefonu 1883 arba +370 5 250 0883. Visa aktuali informacija skelbiama Užimtumo tarnybos interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose „Facebook“ bei „LinkedIn“.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Užimtumo tarnybos direktorė: pernai darbo skelbimuose nepastebėta reikalavimo išskirtinai mokėti rusų kalbą

JP Redakcija

Panevėžyje atidaryti savarankiško gyvenimo namai, karjeros centras

JP Redakcija

Užimtumo tarnyba: valstybės parama padės sukurti 275 naujas darbo vietas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads