„Volvo Trucks“ atidaro baterijų gamyklą Belgijoje

AutoriusJP
FotoGAMINTOJŲ


„Volvo Trucks“ atidaro savo pirmąją baterijų surinkimo gamyklą Belgijoje. Gamykla tieks montavimui paruoštus akumuliatorius elektriniams „Volvo Trucks“ sunkvežimiams.

„Ši investicija rodo mūsų tvirtą įsipareigojimą elektrifikuoti sunkųjį transportą. Iki 2030 m. mažiausiai 50 procentų visų pasaulyje parduodamų mūsų sunkvežimių bus varomi elektra, o 2040 m. būsime neutrali anglies dvideginio emisijos atžvilgiu kompanija“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.

Naujoje akumuliatorių gamykloje „Samsung SDI“ elementai ir moduliai bus surenkami į baterijų  blokus, skirtus „Volvo Trucks“ sunkiasvoriams elektriniams „Volvo FH“, „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ sunkvežimiams. Serijinė šių modelių gamyba prasidės trečiąjį šių metų ketvirtį.

Trumpesnis pristatymo laikas ir antrinis naudojimas

Vieno baterijų bloko talpa yra 90 kWh, o atsižvelgiant į klientų nuvažiuojamą atstumą bei gabenamų krovinių svorį į sunkvežimį bus montuojama iki šešių akumuliatorių blokų (540 kWh).

„Integruodami baterijų surinkimo procesą į sunkvežimio gamybą galime sutrumpinti elektrinių sunkvežimių pristatymo laiką klientams ir užtikrinti baterijų našumą bei antrinį jų panaudojimą vėliau“, – sako Rogeris Almas.

„Volvo Trucks“ baterijos sukurtos taip, kad vėliau jas būtų galima perdirbti, atnaujinti ir naudoti pakartotinai. Gamykla naudoja 100 proc. atsinaujinančią energiją.

Elektrifikuoti sprendimai transportui

Europoje šiemet pradėjus gaminti tris sunkiasvorius elektrinius modelius, „Volvo Trucks“ visame pasaulyje siūlys šešis elektra varomus sunkvežimius, skirtus distribuciniams ir regioniniams gabenimams, komunalinių paslaugų teikimui ir darbui statybose.

„Serijinę elektrinių sunkvežimių gamybą pradėjome jau 2019 metais ir užimame pirmaujančias pozicijas ir Europoje, ir Šiaurės Amerikoje. Esu įsitikinęs, kad sparčiai vystantis įkrovimo stotelių infrastruktūrai ir tobulėjant baterijų technologijoms jau netolimoje ateityje pamatysime sunkvežimių pramonės transformaciją“, – sako Rogeris Almas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarbiau?

JP Redakcija

Automobilių tinklalaidės autoriai apie Seimo iniciatyvą „pasendinti“ istorines mašinas: pasiūlymas apie nieką

JP Redakcija

„Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė bandymuose ekstremaliomis sąlygomis

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads