„15min“ įsigijo jaunimo renginių prekės ženklą „Studfestas”

AutoriusBNS
FotoORGANIZATORIŲ


Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekės ženklą „Studfestas“. Jo vadovas ir vystytojas Vytenis Utaras taip pat prisijungia prie „15min“ komandos – jis paskirtas verslo plėtros projektų vadovu, pranešė „15min“. 

„Studfestas” – itin populiarus ir gerą reputaciją pelnęs ilgametis jaunimo karjeros planavimo festivalis, kasmet sutraukiantis tūkstančius moksleivių, pedagogų bendruomenę, verslus ir švietimo įstaigas“, – pranešime sakė „15min“ generalinis direktorius Ramūnas Šaučikovas.

„Šis sprendimas atspindi mūsų ilgalaikę plėtros strategiją vystyti įvairių formatų renginius ir tai esame pasiruošę daryti tiek virtualioje erdvėje savo portale, tiek ir gyvai“, – pridūrė jis.

Nuo 2015-ųjų kasmet rudenį rengiamas festivalis „Studfestas“ šiemet įvyks gruodžio pradžioje – jei COVID-19 protrūkis nerims, renginys virtualioje erdvėje, o jei sąlygos leis – Kauno „Žalgirio“ arenoje.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Žiniasklaida: „Starbucks“ registruoja savo prekės ženklus Lietuvoje

JP Redakcija

LAKD šiemet ketina keisti pavadinimą ir atnaujinti prekės ženklą

JP Redakcija

TOP 11 žymiausių mados prekės ženklų

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads