Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekės ženklą „Studfestas“. Jo vadovas ir vystytojas Vytenis Utaras taip pat prisijungia prie „15min“ komandos – jis paskirtas verslo plėtros projektų vadovu, pranešė „15min“.
„Studfestas” – itin populiarus ir gerą reputaciją pelnęs ilgametis jaunimo karjeros planavimo festivalis, kasmet sutraukiantis tūkstančius moksleivių, pedagogų bendruomenę, verslus ir švietimo įstaigas“, – pranešime sakė „15min“ generalinis direktorius Ramūnas Šaučikovas.
„Šis sprendimas atspindi mūsų ilgalaikę plėtros strategiją vystyti įvairių formatų renginius ir tai esame pasiruošę daryti tiek virtualioje erdvėje savo portale, tiek ir gyvai“, – pridūrė jis.
Nuo 2015-ųjų kasmet rudenį rengiamas festivalis „Studfestas“ šiemet įvyks gruodžio pradžioje – jei COVID-19 protrūkis nerims, renginys virtualioje erdvėje, o jei sąlygos leis – Kauno „Žalgirio“ arenoje.
