Panevėžio alaus darykla grįžta į Panevėžį

„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet didesnes investicijas skiria ne tik gamybai, bet ir Panevėžiui – bendrovė rems miesto vasaros renginius.

Ilgametė miesto ir įvairių renginių Panevėžyje rėmėja alaus darykla „Kalnapilis“, o dabar „Kalnapilio-Tauro“ grupė“, grįžta į Panevėžį ir įsipareigoja remti miesto renginius, kultūros ir sporto klubus. Anksčiau „Kalnapilis“ buvo nuolatinis miesto, jo klubų ir renginių rėmėjas, o maždaug prieš dešimtmetį Panevėžiui dovanojo legendinį miuziklą „Velnio nuotaka“.

Savivaldybėje surengtoje spaudos konferencijoje miesto meras Rytis Račkauskas konstatavo, kad „Kalnapilis“ yra viena didžiausių miesto įmonių, kuri ilgiausiai išlaikė savo gamybos tradicijas. Anot jo, Panevėžyje yra 26 įmones, kuriose dirba 150 ir daugiau darbuotojų. Tarp jų, lyg deimantas spindi „Kalnapilis“, daugiau kaip šimtmetį nekeičiantis savo veiklos pobūdžio.

„Džiugu, kad „Kalnapilis“ grįžta į Panevėžį, ir, nors jis niekur nebuvo dingęs, bet atsisuka veidu. Tokia iniciatyva palaikytina ir sveikintina. Norėtųsi, kad ir daugiau Panevėžio įmonių prisidėtų prie „Kalnapilio“ iniciatyvos“, – konstatavo meras R. Račkauskas.

Bendrovės „Kalnapilio-Tauro“ grupė“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas pabrėžė, kad alaus darykla veikia nuo 1902 metų ir niekada nekeitė ir nenutraukė veiklos. Anot jo, įmonė niekur nebuvo išsikrausčiusi, nebuvo nutraukiusi draugystės su miestu, tačiau glaudesni santykiai visgi buvo nutrukę.

„Pernai sumokėjome 50 mln. litų mokesčių, įmonėje dirba 350 darbuotojų ir jų skaičių kasmet ketiname didinti. Bendrovė turi planų didinti gamybos, o ypač eksporto apimtis. Rėmėme „Cido“ areną, „Lietkabelio“ krepšinio klubą ir viliamės, kad ateityje jis pasieks geresnių rezultatų. Norėtųsi, kad atsigautų „Panevėžio“ futbolo klubas, prisidėsime prie kultūros ir kitų renginių rėmimo“, – kalbėjo ilgokai viešoje erdvėje tylėjusios alaus daryklos vadovas M. Kirstukas.

Žurnalistams pasidomėjus, kiek bendrovė pasiryžusi skirti paramai, M. Kirstukas konkrečios sumos neįvardijo ir nurodė, kad įmonė tariasi dėl paramos kiekvienam renginiui ir pasirengusi prisidėti prie visų iniciatyvų.

Bendrovės generalinis direktorius akcentavo, kad įmonė plės gamybą ir kasmet vartotojams pasiūlys po kelis naujus produktus, nes pastarieji laukia naujovių.

Žurnalistams pasidomėjus, ar aludarių skiriamos paramos negalima minusuoti iš savivaldybės pagal koncesijos sutartį „Cido“ arenai mokamų pinigų, M. Kirstukas atsakė, kad įmonė į dvišalius susitarimus kištis negalinti.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads