Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ praneša, kad rugpjūčio 3–4 d. užsienyje buvusiems klientams skirs kompensacijas už patirtus nepatogumus. Šių kompensacijų suma, žadama, sieks 1 mln. eurų.
„Kompensacijos bus skiriamos visiems klientams, kurie būdami užsienyje patyrė nepatogumų negalėdami pasinaudoti tarptinklinio ryšio paslauga. Visiems užsienyje šiuo laikotarpiu buvusiems ir nepatogumus patyrusiems klientams bus kompensuojamas jų mokėjimo plano mėnesinis mokestis“, – rašoma „Tele 2“ pranešime.
„Tele2“ taip pat žada kompensuoti visas tarptinklinio ryšio išlaidas, klientų patirtas nuo rugpjūčio 1 iki rugpjūčio 5 d. imtinai.
Be to, kiekvienam iš jų įmonė sako dovanosianti 100 GB nemokamų duomenų iki spalio pabaigos: „Dovanų gaus ir Lietuvoje likę klientai. Visiems pagal sąskaitas mokantiems klientams „Tele2“ dovanos 20 GB nemokamų duomenų, galiosiančių iki vasaros pabaigos.“
Užsienyje keliavę klientai apie jų laukiančią kompensaciją artimiausiu metu turėtų būti informuoti SMS žinute.
Nesulaukę žinutės iki rugpjūčio 7-osios vakaro, klientai raginami nemokamai susisiekti su operatoriumi trumpuoju numeriu 117. Iš užsienio susisiekti su operatoriumi galima numeriu +37068400117.
Tarptinklinis ryšys operatoriaus klientams sutriko rugpjūčio 3 d., po to, kai operatoriui šią paslaugą teikianti Šveicarijos įmonė „Comfone“ atliko techninį sistemos atnaujinimą.
„Atnaujinimas neigiamai paveikė ne tik „Tele2“ grupę, bet ir kai kurių kitų Europos operatorių klientus. Po intensyvaus, visą parą trukusio darbo operatorius tarptinklinio ryšio paslaugas savo klientams atnaujino rugpjūčio 4-osios vakarą. Naujausiais duomenimis, iš viso ryšio sutrikimai paveikė 40 tūkst. „Tele2” klientų. Lietuvoje „Tele2“ klientai šio gedimo nebuvo paveikti“, – rašoma pranešime.