„Jaguar E-Pace“ saugumui – penkios žvaigždutės



Sportinio automobilio dizaino ir „Jaguar“ variklių našumo kombinacija „Jaguar E-Pace“ iš minios išsiskiria ne tik tuo, kad jau spėjo įsirašyti į Gineso rekordų knygą. Įspūdingo 15 metrų ilgio šuolio su 270 laipsnių kampo pasisukimu savininkas užsitarnavo saugaus automobilio etiketę. „Euro NCAP“ saugumo bandymuose „E-Pace“ buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.

Net 86 proc. įvertinta suaugusiųjų automobilio keleivių, 87 proc. – vaikų, 77 proc. – pėsčiųjų apsauga. Aukštų ekspertų vertinimų sulaukė „E-Pace“ gebėjimas susidūrimo momentu apsaugoti pėsčiųjų bei dviratininkų galvą. Jų apsaugai yra įrengta išorinė saugos oro pagalvė.

„Galingas ir kompaktiškas „Jaguar E-Pace“ – į šeimą orientuotas miesto visureigis. Jis randa aukso vidurį, derindamas sportišką našumą su salono erdvumu, naujausiomis technologijomis bei šeimos automobiliui privalomomis saugumo savybėmis. Tai patvirtina „Euro NCAP“ bandymuose „Jaguar E-Pace“ surinktos penkios saugumo žvaigždutės. Be abejonės, „E-Pace“ yra tikras „Jaguar“ ir yra sukurtas taip, kad žadintų aistras“, – sakė Nick Rogers, „Jaguar Land Rover“ inžinierių grupės vadovas.

„Jaguar E-Pace“ šeimoje papildė pasaulio metų automobilio apdovanojimą pelniusio „F-Pace“ bei elektra varomų koncepcinių miesto visureigių „Jaguar I-Pace“ serijas.

„Jaguar F-Pace“ ratus suks sportiniams automobiliams būdinga visų varančiųjų ratų technologija, o variklį bus galima rinktis iš visiškai unikalių „Jaguar“ benzininių bei dyzelinių jėgainių serijos. Sportiškiausia versija bus parduodama su benzininiu 300 arklio galių turbininiu varikliu, leisiančiu automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti vos per 6,4 sekundės ir pasiekti maksimalų 243 km/h greitį. Efektyvumo gerbėjai galės rinktis dyzelinę 150 AG jėgainės versiją su priekiniais varančiaisiais ratais ir vos 124 g/km anglies dioksido emisija.

Automobilyje bus galima rasti gausybę liukso klasės saugumo bei ryšio technologinių sprendimų. Savo klasėje „E-Pace“ išsiskirs pavydėtina talpa – jame patogiai sėdėti galės penki suaugę žmonės. Unikali „Integral Link“ galinės pakabos architektūra į automobilio bagažinę leis sutalpinti net ir didžiausius lagaminus. Stipri „Jaguar E-Pace“ važiuoklė patemps iki 1800 kg krovinio.

Reguliuojamos „E-Pace“ dinaminės sistemos (Adaptive Dynamics) – automatinė pavarų dėžė, vairo mechanizmas, degalų įpurškimas ir, jei reikia, važiuoklė – vairuotojui suteiks galimybę pritaikyti automobilį savo vairavimo įpročiams.

Naujajame kompaktiškame visureigyje įdiegtos naujausios saugumo ir vairuotojo pagalbos sistemos. Autonominio avarinio stabdymo (Autonomous Emergency Braking) sistemos veikimą šiame modelyje užtikrins erdvinio vaizdo kamera, kuri fiksuos pėsčiųjų judėjimą, padės nustatyti kelio ženklinimą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Pavasaris – puiki proga nuodugniai patikrinti savo automobilį

JP Redakcija

Investicijos į mažai taršų transportą – pernelyg brangios? Ne visada

JP Redakcija

Paaiškėjo, kada naujasis elektromobilis „Kia EV4“ atvyks į Lietuvą

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads