Ūkio ministras nepalaiko papildomų reikalavimų „Uber“ vairuotojams



Ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius nepalaiko Susisiekimo ministerijos planų padidinti biurokratinę naštą Lietuvoje veikiančiai JAV pavėžėjimo paslaugų bendrovei „Uber“.

„Pasisakome už tai, kad būtų mažinami biurokratiniai pavėžėjimo paslaugų reikalavimai. Esame pasirengę kalbėtis su Susisiekimo ministerija dėl Kelių transporto kodekso projekte išdėstytų papildomų reikalavimų, kurie, mūsų manymu, nėra būtini“, – pranešime spaudai sakė M.Sinkevičius, kuris pirmadienį susitiko su „Uber“ vadovu Baltijos šalims Ennu Metsaru (Enu Metsaru) ir „Uber“ viešosios politikos atstovu Baltijos šalims Vytautu Višinskiu.

Ūkio ministro atstovas Mindaugas Janulionis BNS sakė, kad susitikime kalbėta apie administracinės naštos „Uber“ mažinimą, prašyta ministerijos palaikymo dėl Susisiekimo ministerijos parengto Kelių transporto kodekso pataisų ir papildomų reikalavimų.

„Buvo minėta, kad būtų gerai, jog tie papildomi reikalavimai neatsirastų, nes taip būtų ribojamas inovatyvus verslas“, – BNS teigė M.Janulionis.

Kelių transporto kodekso pataisose siūloma nustatyti, kad vairuotojai vežti keleivius už atlygį lengvaisiais automobiliais galėtų tik turėdami ne mažesnį kaip 3 metų vairavimo stažą, taip pat turėtų ženklinti automobilius specialiais ženklais.

Pasak ūkio ministro, kai įstatymo projektas, kuris padidins administracinę naštą verslui, bus svarstomas Vyriausybėje, Ūkio ministerija nerems papildomų „Uber“ veiklos apribojimų.

Nuo šių metų pradžios įsigaliojęs Kelių transporto kodeksas nustatė supaprastintas taisykles ir pavėžėjimo paslaugų reikalavimus, tačiau buvę rinkos dalyviai – tradicinės taksi įmonės – skundžiasi nesąžininga konkurencija ir jiems taikomais griežtesniais reikalavimais.

„Uber“ Lietuvoje veikia nuo 2015-ųjų rudens, pernai gegužę bendrovė Vilniuje atidarė inžinerijos centrą bei pavežėjimo paslaugų palaikymo padalinį.

bns


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Seimas pritarė siūlymui griežtinti reikalavimus taksi vairuotojams ir pavežėjams

JP Redakcija

Seimas imasi svarstyti siūlymą įpareigoti dalį taksi ir pavežėjų automobilių pritaikyti asmenims su negalia

JP Redakcija

Komitetas: trečiųjų šalių vairuotojų taksi ir pavežėjų versle neliktų nuo 2025 metų

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads