-2 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 20 vasario, 2025

Žiniasklaida: prekybos tinklas „Iki“ nebeperka „Birštono mineralinių vandenų“ produkcijos

Autoriuselta
Fotoerikas laužadis


Nepavykus susitarti dėl komercinių sąlygų, prekybos tinklas „Iki“ nebeperka gėrimų gamintojo „Birštono mineraliniai vandenys“ produkcijos, tačiau abi bendrovės tikisi bendradarbiavimą atnaujinti artimiausiu metu, skelbia portalas „Verslo žinios“.

„Birštono mineralinių vandenų“ vadovė Aistė Miliūtė-Pranckuvienė patvirtino, kad abi pusės dėl komercinių sąlygų diskutuoja dar nuo gruodžio mėnesio, o nesutarimus gilina išaugę veiklos kaštai.

„Ekologija yra labai svarbi, tačiau tai reikalauja didesnių investicijų. Suprantu ir mūsų partnerius „Iki“, kuriems lygiai taip pat didėja kaštai, tačiau šiuokart mums komercinės sąlygos netiko ir kalbu ne tik apie kainą, bet ir įvairias nuolaidas bei kitas aplinkybes“, – teigė A. Miliūtė-Pranckuvienė.

„Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės teigimu, derybos nėra nutrūkusios, o sustojęs bendradarbiavimas tarp įmonių tėra tik laikinas sprendimas.

„Su „Birštono mineraliniais vandenimis“ derybos vyksta ir dabar, jokie sprendimai dar nėra priimti, todėl šiuo metu į bet kokius įvykusius pokyčius žiūrime kaip į laikiną situacijos sprendimą“, – nurodė G. Kitovė.

„Birštono mineraliniams vandenims“ priklauso trys prekiniai ženklai – „Vytautas“, „Birutė“ ir „Akvilė“. Per metus bendrovė pagamina apie 80 mln. butelių gėrimų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Vasarį pigiausiai apsipirkti siūlo prekybos tinklai „Lidl“ ir „Rimi“, brangiausiai – „Iki“

JP Redakcija

„Pricer“: pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis sausį brango 3,1 proc.

JP Redakcija

Sausį pigiausiai apsipirkti siūlo prekybos tinklai „Lidl“ ir „Maxima“, brangiausiai – „Rimi“

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads