Valstybės duomenų agentūros duomenimis, pernai užsakomojo pardavimo internetu dalis Lietuvoje didėjo 10,4 proc. ir pasiekė 1,78 mlrd. eurų, o šį sausį, išankstiniais duomenimis, e. prekybininkų pajamos siekė 164,5 mln. eurų, praneša „Verslo žinios“.
„Citadele“ ekonomistas Aleksandras Izgorodinas tikina, kad gyventojus iš tradicinės mažmeninės prekybos į apsipirkimą internetu stumia infliacija ir auganti gyventojų perkamoji galia.
„Turint omenyje antros infliacijos bangos Lietuvoje pradžią ir tolesnį paskolų pigimą, nesunku prognozuoti, kad artimiausiu metu matysime tolesnį spartų mažmeninės prekybos internetu augimą“, – prognozuoja A. Izgorodinas.
Kaip rodo reprezentatyvi agentūros atlikta apklausa, gyventojai visų prekių kategorijų internetu įsigyja vis daugiau.
Pernai 51,1 proc. apklaustųjų teigė užsakę prekių ar paslaugų internetu. Tai – daugiau nei 2021 m., kai internetu pirko 50,6 proc. apklaustųjų.
Apklausos duomenimis, nuo 2022 m. internetu pirkusių gyventojų dalis išaugo beveik 5 proc., o nuo 2020 m. – beveik 10 proc.
