-3.5 C
Panevėžys
Šeštadienis, 22 vasario, 2025

Žiema atėjo, o elektriniai paspirtukai tebestovi gatvėse: „Bolt“ tikina juos specialiai blokuojantis klientams

AutoriusMarius Monkevičius (LRT.lt)
FotoŽIVILĖ VEČIORKUTĖ


Nors sniego sluoksnis jau spėjo užkloti žemę, o ir kalendorinė žiema ant nosies, tačiau nuomai skirti „Bolt“ elektriniai paspirtukai toliau stovi sostinės gatvėse bei laukia klientų. Į LRT GIRDI besikreipusiai praeivei kilo klausimų ne tik dėl to, ar jau ne laikas užbaigti elektrinių paspirtukų sezoną, bet ir ar jais saugu važinėti, kai kelio danga – slidi ir apgaulinga.

Paspirtukus „papuošė“ žiema

LRT.lt parašiusi Aistė teigė dar praėjusią savaitę, vos tik iškritus gausesniam sniegui, atkreipusi dėmesį į gatvėje tebestovinčius žalius dalijimosi platformos „Bolt“ elektrinius paspirtukus.

„Prisnigę jau kelios dienos, o „Boltas“, atrodo, savo paspirtukus užmiršęs. Po langais tris dienas gulėjo paspirtukas tiesiog nuverstas ant pievos. Po to, matyt, kažkam pagailo, tai pastatė jį, bet vis tiek visas aplipęs sniegu ir nukritusiais lapais stovi“, – rašė Aistė.

Ji taip pat svarstė, kad kai kurie gatvėje pastebėti paspirtukai buvo apsnigti, todėl, tikėtina, jau kurį laiką nenaudoti. Laiško autorei kilo klausimas, kodėl jų bendrovė vis dar nesurinko, nes šiltasis metų sezonas, panašu, baigėsi.

„Šaligatviai ir dviračių takai vietomis slidūs, nenuvalyti, gal kažkiek smėlio su druska pabarstyta. Jau esant geroms sąlygoms neretai su paspirtuku pavojinga važiuoti, tad kai prasidėjo žiemiški orai, rizika juk dar labiau išauga. Ar kas pagalvos apie žmonių saugumą?“ – retoriškai klausė Aistė.

Sezono pabaigą diktuoja orai

„Bolt“ dalijimosi paslaugų vadovas Baltijos šalyse Eimantas Balta LRT.lt teigė, kad elektrinių paspirtukų sezono datų bendrovė iš anksto neplanuoja, o sprendimą įprastai priima atsižvelgdama į meteorologines sąlygas konkrečiame mieste.

„Kai ilgesnį laiką jos yra netinkamos saugioms kelionėms, priimame sprendimą dėl sezono pabaigos. Pavyzdžiui, Klaipėdoje sezonas gali tęstis šiek tiek ilgiau, jei vyrauja šiltesni orai, kai likusioje šalies dalyje eismo sąlygos jau nebetinkamos“, – sakė jis.

Anot E. Baltos, šiuo metu „Bolt“ paspirtukų nebėra tik Kazlų Rūdoje. Tuo metu kituose miestuose paspirtukų skaičius mažinamas palaipsniui, stebint vyraujančius orus bei jų prognozes. Bendrovės atstovas patikino, kad jei eismo sąlygos nėra tinkamos saugiai važiuoti elektriniais paspirtukais, šie yra blokuojami klientams ar mažinamas jų greitis.

„Iškritus sniegui, nukritus temperatūrai ar esant slidžiai dangai laikinai deaktyvuojame mieste likusius paspirtukus. Tuomet pradėti kelionės vartotojui nepavyksta – programėlėje rodomas skydelis apie netinkamas sąlygas. Atsižvelgdami į palaipsniui šaltėjančius orus, jau sumažinome visų paspirtukų maksimalų greitį nuo 25 iki 20 km/val., taip pat pakeitėme važiavimo režimą – su juo elektriniai paspirtukai lėčiau įsibėgėja“, – aiškino pašnekovas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Elektrinių paspirtukų paruošimas žiemojimui: ką svarbu žinoti?

JP Redakcija

Apklausa: dauguma gyventojų įsitikinę – vairuojant el. paspirtuką, šalmas yra būtinas

JP Redakcija

Tyrimas: nekultūringiausiai kelyje elgiasi paspirtukų ir riedžių vairuotojai

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads