1.6 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

„Volkswagen“ pristatė iš tinklo įkraunamą „Touareg R“ hibridą

Automobilių gamintoja „Volkswagen“ papildė savo flagmano „Touareg“ šeimą nauju modeliu – „Touareg R“. Tai pirmasis keturiais ratais varomas iš tinklo įkraunamas „Volkswagen“ hibridas.

„Touareg R“ komplektuojamas su nuolatine visų varančiųjų ratų sistema „4MOTION“ ir ypač galinga 700 Nm sukimo momentą išvystančia pavara. 340 kW/462 AG galios iš tinklo įkraunamas hibridas yra užvedamas  elektriniu „E-MODE“ režimu, kuris leidžia dirbti be emisijų. Naujasis „Touareg R“ taip pat  bus komplektuojamas su patobulinta „Travel Assist“ versija – tai suteiks galimybę naudotis vairuotojo asistentais važiuojant net 250 km/val. greičiu.

„Touareg R“ sukūrė „Volkswagen R“ sportinių automobilių padalinys, kuris yra atsakingas už galingiausius „Volkswagen“ automobilius. Pirmą kartą „Volkswagen R“ modeliu tapo iš tinklo įkraunamas hibridas, kuris šiuo metu yra ir galingiausias „Volkswagen“ automobilis.

Į ypač gausią „Touareg R“ komplektaciją patenka „Black Style“ eksterjero paketas su 20 colių „Braga“ lengvojo lydinio ratlankiais ir „R-Line“ vidaus apdailos paketas – „Vienna“ odos apmušalai, išsiuvinėti kristaline pilka spalva. „Touareg R“ prekyboje pasirodys antroje šių metų pusėje.

„Šiuo metu intensyviai plečiame „Volkswagen R“ modelių gamybą. Neseniai pristatėme kompaktinius miesto visureigius „T-Roc R“ ir „T-Roc Cabriolet R-Line“, o dabar, praėjus visai nedaug laiko, pristatome dar vieną SUV – „Touareg R“, – sako „Volkswagen“ sportinių automobilių padalinio vykdomasis direktorius Jost Capito.

Pasiekti neįtikėtiną galią „Touareg R“ padeda kartu dirbantys varikliai: 100kW/136 AG galios elektrinis ir 340kW/462 AG galios turbobenzininis V6. Dirbdamos kartu abi jėgainės gali užtikrinti galios pliūpsnį, kuris padeda, pavyzdžiui, greičiau ir saugiau atlikti lenkimo manevrą. Maksimalus sistemos sukimo momentas siekia 700 Nm.

Hibridinę „Touareg R“ pavarą sudaro 2995 cm3 V6 turbobenzininis variklis, elektrinis variklis ir 14,1 kWh talpos ličio jonų baterija. Aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė su „Tiptronic“ ir reduktorius galią paskirsto į priekinę ir galinę ašis. Centrinis diferencialo užraktas su „Torsen“ dinaminiu asimetrinio sukimo momento paskirstymu į priekinę ašį gali nukreipti iki 70%, o į galinę – 80% visos galios.

„Touareg R“ elektriniu režimu gali išvystyti 140 km/val. greitį, o jį viršijus ar stipriai nuspaudus akseleratorių, automatiškai aktyvuojamas V6 TSI variklis. Maksimalus šio SUV greitis elektroniškai apribotas iki 250 km/val.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Galingas ir lengvas: pristatytas dinamiškas universalas „BMW M3 CS Touring“

JP Redakcija

Erdvių šeimyninių automobilių evoliucija: kur ji atvedė ir kur nuves?

JP Redakcija

Naujų automobilių registravimas praėjusias metais išaugo beveik 8 proc.

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads