15 C
Panevėžys
Penktadienis, 20 rugsėjo, 2024

„Volkswagen“ plečia „Caddy“ modelių asortimentą

AutoriusJPFotoGAMINTOJŲ

„Volkswagen“ komercinių automobilių padalinys „Volkswagen Commercial Vehicles“ plečia savo produktų asortimentą ir pristato visiškai naujus hibridinius „Volkswagen Caddy“ ir „Caddy Flexible“ variantus, siūlančius įmonėms ir šeimoms daugiau universalumo bei tvarumo.

„Caddy Cargo eHybrid“ užtikrina įspūdingą iki 122 km vien elektra nuvažiuojamą atstumą, todėl įmonės gali savo veiklą vykdyti į aplinką neišmesdamos jokių teršalų, o „Caddy eHybrid“ keleivinis furgonas skirtas šeimoms, siekiančioms patogių ir ekologiškų kelionių.

Be to, naujajame „Caddy Flexible“ modelyje pristatoma itin lengvai įvairiems poreikiams pritaikoma konstrukcija su sulankstoma antrąja sėdynių eile, leidžiančia greitai keisti erdvės konfigūraciją ir, priklausomai nuo poreikio, vežti daugiau keleivių arba krovinių. Galimybė vežti iki penkių keleivių arba optimizuoti erdvę kroviniams suteikia „Caddy Flexible“ daugiau efektyvumo ir universalumo tiek dirbant, tiek keliaujant laisvalaikiu.

Klientai Lietuvoje jau gali užsisakyti naujuosius „Volkswagen Caddy PHEV“ ir „Flexible“.

Nuo šiol – ir įkraunamas hibridas

Šalia 2,0 litro TDI ir 1,5 litro TSI variklių, dabar „Caddy“ asortimentą papildo ir iš tinklo įkraunama hibridinė versija, kurios pagrindą sudaro 85 kW galios 1,5 litro TSI variklis, o su elektros pavara bendra sistemos galia siekia 110 kW ir leidžia išvystyti iki 350 Nm sukimo momentą. 19,7 kWh naudingosios talpos baterija leidžia vien elektriniu režimu nuvažiuoti iki 122 km. Šią pavarą galima pasirinkti ir „Caddy Flexible“ modeliuose.

Keleivinė „Caddy eHybrid“ versija išvysto maksimalų 183 km/val., o krovininė „Cargo eHybrid“ – 181 km/val. greitį. Vikrios elektrinės pavaros ir galingo TSI benzininio variklio derinys leidžia pasiekti maksimalų efektyvumą ir važiuoti be taršos. Ateityje tai gali būti naudinga, kai patekimas į miestus ar miestų centrus automobiliais su vidaus degimo varikliais bus apribotas.

Naudodamiesi valdymo ekranu „Caddy eHybrid“ vairuotojai gali patys nuspręsti, kada jie nori važiuoti vien elektros režimu – kelionės pradžioje, jos metu ar pabaigoje. Galios perdavimu rūpinasi automatinė „shift-by-wire“ tipo pavarų dėžė.

Lanksčios įkrovimo galimybės

„Caddy eHybrid“ bateriją galima įkrauti naudojant iki 50 kW nuolatinės srovės įkroviklius arba 11 kW kintamosios srovės sieninius įkroviklius. Naudojant pastaruosius, įkrovimas nuo 0 iki 100 proc. užtrunka apie 2,5 valandos. Su nuolatinės srovės įrenginiais, kurių galia siekia 40 kW, baterija nuo 10 iki 80 proc. įkraunama per maždaug 26 minutes.

Universalūs modeliai įvairiems poreikiams

„Caddy eHybrid“ galima įsigyti tiek kaip keleivinį, tiek kaip krovininį furgoną. Įprastos ratų bazės keleivinė versija turi penkias, o krovininė – dvi sėdimas vietas. Be to, galima įsigyti ir hibridinio „Caddy“ versiją „Maxi“ su pailginta ratų baze. Visuose iš tinklo įkraunamuose hibridiniuose „Caddy“ modeliuose montuojama šešių laipsnių DSG pavarų dėžė.

Daugiau lankstumo su „Flexible“ versija

„Caddy“ asortimentą papildys ir naujas komercinis N1 kategorijos „Flexible“ modelis, kurį galima užsisakyti su įprasta arba pailginta ratų baze bei visais pavaros variantais. Išskirtinė „Caddy Flexible“ ypatybė: antroje eilėje esantį 3 sėdynių suolą prireikus galima lengvai visiškai sulankstyti, kad jis taptų stabilia krovinių skyriaus pertvara. Tai reiškia, kad krovinių skyrių galima padidinti per kelias sekundes. Todėl kiekvienu konkrečiu atveju galima rinktis skyriaus išplanavimą pagal tai, ar reikia vežti daugiau keleivių, ar krovinių, tokių kaip įrankiai ir medžiagos.

Įspūdinga keliamoji galia

Įprastos ratų bazės „Caddy Flexible“ bagažinės tūris siekia 2 500 litrų, o „Caddy Maxi“ – net iki 3 100 litrų. Tai leidžia prisitaikyti prie įvairių krovinių gabenimo aplinkybių ir poreikių. Į „Caddy Flexible Maxi“ krovinių skyrių galima vieną už kito sukrauti du padėklus, o tai padaryti lengvai leidžia dvejos stumdomos durys. Galinį krovinių skyrių galima užsisakyti įstiklintą arba su metalo apdaila.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

PHEV, MHEV, HEV – ką vairuotojams reikia žinoti apie šias raides?

confident-noyce

LEA: rugpjūtį Lietuvoje įregistruoti 26 lengvieji krovininiai elektromobiliai

confident-noyce

Naujasis „Audi Q6 e-tron“ – jau Lietuvoje: modelis, brėžiantis ateities e. mobilumo kryptį

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau