Verslo dovanų tendencijos 2023 metais – vyrauja individualumas ir praktiškumas

AutoriusJP
Fotobendrovės


Verslo dovanos klientams yra aktualios jau daugelį metų, kai norima atsidėkoti partneriams už sėkmingą bendradarbiavimą ar motyvuoti darbuotojus. Įmonė „GiveLove“ ilgus metus dirba su įvairiomis bendrovėmis, kiekvienai parinkdama dovanas pagal individualius poreikius. Įmonės atstovų duomenimis ir anksčiau, ir šiais 2023 metais matomas susidomėjimas tokiomis dovanomis kaip kepuraitės su logotipu, marškinėliai su užrašu ir kita spauda ant drabužių, tačiau keičiasi požiūris į šių daiktų funkcionalumą.

Dovanos klientams 2023 metais – kuo jos ypatingos?

Drabužiai su spausdintais užrašais ir logotipais daug metų yra viena populiariausių dovanų darbuotojams. Marškinėliai ar kepuraitės dažnai įteikiamos komandai kai ruošiamasi darbo kolektyvo susibūrimui, aktyviam poilsiui. Tokie drabužiai ypač tinkami įmonės kolektyvo nariams kartu pramogaujant, žaidžiant įvairius žaidimus ir varžantis tarpusavyje. Tačiau anksčiau didžiausia problema būdavo ta, kad žmonės, grįžę iš aktyvaus savaitgalio, padėdavo drabužius į lentyną ir jų daugiau nebenaudodavo. Dažniausiai tokios verslo dovanos likdavo spintose, nes darbuotojams nepatikdavo per ryškūs reklaminiai ženklai ant jų, neatitikdavo dydis, buvo nepatogu drabužius dėvėti. Taigi, nors anksčiau įmonių vadovai mažiau dėmesio skyrė dovanojamo drabužio funkcionalumui, tai 2023 metais pastebimas vis didesnis dėmesys kiekvienam kolektyvo nariui individualiai, drabužiai parenkami taip, kad būtų patogūs, gražūs, geros kokybės, žiemą – šilti.

Dar viena nauja dovanų klientams tendencija – tai minimalūs, kartais subtiliai paslėpti įmonės logotipai ant darbui būtinų drabužių ir aksesuarų. Juk kiekvienas darbuotojas mielai naudos šiltą, patogų ir stilingą džemperį, su nedideliu logotipu, kurį gavo iš įmonės vadovo. Tuo tarpu, drabužis su iššaukiančiais, ryškiais logotipais tampa vis mažiau populiarus. Bendrovės pastaruosius keletą metų nelieka abejingos tvarumo idėjoms, todėl stengiasi parinkti tokias dovanas darbuotojams, kad būtų miela jas nešioti ilgą laiką.

„GiveLove“ siūlo žvelgti su meile į dovanas klientams

„GiveLove“ įmonės vadovė Raminta Kadūnienė sako, kad ilgametė draugystė su inovatyviai mąstančiais bendrovių atstovais padėjo atrasti individualius ir tvarius sprendimus, parenkant drabužius ir aksesuarus darbuotojams. Pagrindinė „GiveLove“ įmonės idėja – padėti verslui kurti išskirtinį, meile paremta ryšį su darbuotojais ir partneriais, parenkant ilgalaikę vertę turinčias dovanas. „GiveLove“ bendradarbiauja su aukštos kokybės gaminius kuriančiais prekiniais ženklais, kaip „Atlantis“, „BeechfieldBrand“, kurie užtikrina, kad kiekvienas daiktas atitiks aukščiausius gamybos standartus.

Geras drabužis padeda darbuotojui išlikti energingam ir geros nuotaikos

Moksliniai tyrimai įrodė, kad efektyviausiai įmonių darbuotojai dirba kai jie yra puikios nuotaikos ir gerai jaučiasi. Todėl didžiausios pasaulinės korporacijos rūpinasi savo komandos emocine būsena, tam įrengia atskirus poilsio kambarius, pritaiko interjerą ir jo spalvas. Vis tik arčiausiai darbuotojo yra jo drabužis, kuris gali džiuginti ar atvirkščiai – priversti jaustis nepatogiai.

„GiveLove“ specialistai duoda keletą patarimų, kad dovanos klientams džiugintų ir keltų geras emocijas:

  1. Užsakant drabužius, pavyzdžiui, marškinėlius, sužinokite, ne tik kokio dydžio, bet ir kokios spalvos marškinėlių norėtų kiekvienas komandos narys.
  2. Išsiaiškinkite, koks rūbų stilius yra labiau priimtinas darbuotojui – aptemtas ar laisvesnis, su užtrauktuku, su kišenėmis ar be jų. Pagal tai užsakykite dovaną.
  3. Nebūtina visiems kolegoms užsakinėti tą patį rūbą, nes vieni mėgsta rengtis šilčiau, kiti marškinėlius trumpomis rankovėmis dėvi net ir žiemą, tretiems labiau patinka liemenės. Taigi, dovanos klientams ir kolegoms gali būti skirtingos, nes tai parodys, kad vadovas rūpinasi kiekvienu darbuotoju individualiai. O šis, dėvėdamas mėgiamą drabužį, bus džiugesnis ir energingesnis.

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Dovanos freelanceriams: kaip įvertinti darbuotojus, kurie dirba iš namų?

JP Redakcija

5 verslo dovanos, kuriomis tikrai nustebinsite savo partnerius

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads