Pirmąją 2024 metų darbo dieną Užimtumo tarnybos svetainėje pradėjo veikti virtuali asistentė „Ema“. Nuolat mokoma vidinių mentorių, ji visą parą ir visomis dienomis teiks klientams bendro pobūdžio informaciją.
„Vis daugiau dirbtinio intelekto sprendimų ateina į pagalbą. Šiuo atveju virtuali asistentė greitai atsakys į nesudėtingus klausimus, sumažindama užklausų srautą telefonu ar elektroniniu paštu. Mūsų konsultantai turės daugiau laiko sudėtingesnių klausimų analizei ir sprendimui“, – pranešime sakė Užimtumo tarnybos direktorės pavaduotojas Gytis Darulis.
Veikimui realioje interneto svetainės aplinkoje pasiruošusi virtuali asistentė teiks informaciją apie Užimtumo tarnybos padalinių adresus, kontaktus, naudingas nuorodas, paslaugas, atsakys į klausimus trimis temomis – dėl registracijos Užimtumo tarnyboje, paramos mokymuisi bei užsieniečių įdarbinimo (darbdaviams). Gavusi sudėtingesnį klausimą arba nerasdama atsakymo, ji klientą nukreips papildomos informacijos teirautis trumpuoju telefono numeriu arba elektroniniu paštu.
Projektas „Virtualaus asistento (angl. chatbot) įdiegimas Užimtumo tarnybos interneto svetainėje“ iš dalies finansuotas Inovacijų agentūros pagal priemonę „GovTech sprendimų skatinimas“.
