-2.6 C
Panevėžys
Sekmadienis, 23 vasario, 2025

Svarstančius pirkti internetu labiausiai gąsdina blogi atsiliepimai socialiniuose tinkluose



Beveik pusei lietuvių (49 proc.), dvejojančių, ar įsigyti prekių internetu, didelę įtaką daro atsiliepimai socialiniuose tinkluose. Šį rodiklį, kaip patį svarbiausią priimant galutinį sprendimą, ar apsipirkti internetu, tarptautinės „DPD grupės“ vykdytos apklausos duomenimis, pirmoje vietoje paminėjo ir kitų Europos šalių gyventojai (30 proc. respondentų).

„Nieko nuostabaus, kad tiek lietuviams, tiek ir visiems likusiems europiečiams socialiniuose tinkluose randama informacija yra itin svarbi. Žmonės tampa vis kritiškesni, aklai nepasitiki reklama ir prieš įsigydami prekę patys internete atlieka nedidelę analizę apie produktą ar jo pardavėją. Tam ypatingai pasitarnauja atsiliepimai socialiniuose tinkluose. Daugelis žmonių linkę pirkti remdamiesi draugų, pažįstamų rekomendacijomis, o didelę įtaką apsisprendimui pirkti turi ir neigiami atsiliepimai apie prekę ar internetinę parduotuvę“, – sako  „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Šios apklausos metu buvo siekiama išsiaiškinti 3 pagrindinius faktorius, kurie labiausiai stabdo nuo apsipirkimo internete. Antru svarbiausiu rodikliu, sulaikančiu nuo apsipirkimo internetinėje erdvėje, lietuviai įvardijo nežinojimą, kada tiksliai atkeliaus nusipirkta prekė (28 proc. apklaustųjų). Trečias tautiečius labiausiai atbaidantis faktorius – per ilgas prekės pristatymo laikas (20 proc.).

Pirkėjai nesiskųs, jei nebus kuo

„Norint išvengti neigiamų atsiliepimų socialiniuose tinkluose, elektroniniam verslui svarbiausia suprasti, kad viskas prasideda nuo įmonės procesų. Jei susitvarkysite su tuo, kuo žmonės yra nepatenkinti, nereikės ieškoti būdų spręsti krizes socialiniuose tinkluose ir bijoti klientų atkritimo dėl neigiamų atsiliepimų internete.

Apklausos duomenys atskleidė, kad žmonėms yra itin svarbu prekės siuntimas – baimina nežinojimas, kada atkeliaus nupirkta prekė ir kad tai bus labai negreitai. Pastebime, kad ir nusiskundimų socialiniuose tinkluose dažnai būna būtent apie tai. Tad čia elektroniniam verslui itin svarbu pasirinkti tinkamus, gerą vardą turinčius ir kokybiškas paslaugas teikiančius logistikos partnerius“, – sako G. Bilevičius.

Pirkėjams: ieškokite informacijos prieš užsisakydami

Tuo tarpu internetu perkantiems patariama prieš užsakant prekes elektroninėje parduotuvėje pasidomėti, kas pristato jų prekes, koks yra jų pristatymo laikas, išsiaiškinti, ar įmanoma sekti siuntos kelią internetu.

„Elektroninės parduotuvės dažniausiai tokią informaciją pateikia, tad dar prieš užsakydami galite gauti visus atsakymus. Jei jos internetinėje parduotuvėje nėra – reikia drąsiai kreiptis nurodytais kontaktais. Na, o jei nesulaukiama atsakymo arba svetainėje išvis nėra jokių kontaktų, vertėtų susimąstyti, ar pasirinkta elektroninė parduotuvė yra patikima ir verta joje pirkti“, – pataria G. Bilevičius.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Tyrimas: apsipirkinėdami internetu, gyventojai labiausiai vertina sutaupytą laiką

JP Redakcija

Internetu lietuviai dažniau perka spontaniškai: kokios prekės dominuoja kasdieniame krepšelyje

JP Redakcija

Lietuviai internetu perka dažniau nei latviai ar estai

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads