-6 C
Panevėžys
Šeštadienis, 15 vasario, 2025

Sėkmingi „Lietuvos geležinkelių“ metai: pajamos perkopė pusės milijardo eurų ribą



Baltijos šalyse pirmaujantys „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusiais metais gerino visus pagrindinius veiklos rodiklius. Daugiau vežta krovinių, didėjo patogias keliones traukiniais pasirinkusių žmonių skaičius – tai lėmė 12,5 proc. augusias bendrovės pajamas.

Iš viso 2018 m. „Lietuvos geležinkeliai“, išankstiniais duomenimis, gavo 502,1 mln. eurų pajamų, 12,5 proc. daugiau nei per 2017-uosius (446,4 mln. eurų).

„Džiaugiuosi, jog padidinę efektyvumą paklojome tvirtus pamatus iššūkių kupiniems 2019-iesiems. Visos „Lietuvos geležinkelių“ direkcijos pasiekė pozityvių rezultatų, o tai rodo jų pasirengimą žengti dar vieną žingsnį – sutelkti veiklas atskirose įmones. Vadovaudamiesi geriausiomis vakarietiškomis verslo valdymo praktikomis ir įgyvendinami ES reikalavimus, per šiuos metus sukursime tvarią, efektyviai valdomą ir valstybei naudą kuriančią įmonių grupę“, – komentuodamas 2018 m. rezultatus sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Regione vyraujant aktyviai konkurencijai dėl krovinių, „Lietuvos geležinkeliai“ 7,9 proc. padidino krovinių gabenimo apimtis. Pernai „Lietuvos geležinkelių“ krovinių gabenimo direkcija iš viso pervežė  56,8 mln. tonų krovinių (2017 m. tuo pačiu periodu – 52,6 mln. tonų).

Keliones geležinkeliais taip pat rinkosi vis daugiau keleivių. Praėjusiais metais tokį keliavimo būdą pasirinko 5,169 mln. keleivių (511 tūkst. arba 11 proc. daugiau nei tuo pačiu periodu užpernai). Svariai prie šių rezultatų prisidėjo ir 16,1 proc. geresni gruodžio mėnesio veiklos rezultatai – juos lėmė atnaujinti traukinių tvarkaraščiai, kuriuos „Lietuvos geležinkeliu“ Keleivių vežimo direkcijos komanda keitė, visų pirma, atsižvelgdama į darbą traukiniais vykstančių klientų poreikius.

„Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcija taip pat fiksavo teigiamus rodiklius – viso 2018-aisiais Lietuvos geležinkeliais keleiviniai ir krovininiai traukiniai įveikė 16,1 mln. kilometrų. Tai yra 5,9 proc. daugiau nei 2017-aisiais.

2019-ieji „Lietuvos geležinkeliams“ bus pokyčių metai – bendrovė įgyvendins ES ketvirtąjį geležinkelių paketą. Atsižvelgus į Seime priimtas Geležinkelių transporto kodekso pataisas, vadovaujantis sėkmingiausia tarptautine patirtimi, „Lietuvos geležinkelių“ direkcijų veikla bus sutelkta atskirose bendrovėse. Pradedama nuo Krovinių vežimo direkcijos, kuri bus transformuojama į jau užregistruotą „LG Cargo“ akcinę bendrovę.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

10 Europos valstybių, tarp jų ir Lietuva, kreipėsi į EK su raginimu spartinti europinio greitųjų geležinkelių tinklo finansavimą

JP Redakcija

Traukiniu tarp Vilniaus ir Talino – su vienu persėdimu

JP Redakcija

Klaipėdos jūrų uosto direktorius: tik 5 proc. viso krovinių srauto sudaro tranzitas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads