RPA robotai Registrų centre jau sutaupė beveik 150 tūkst. darbo valandų

AutoriusJP
FotoBNS

Prieš pusantrų metų Registrų centre pradėti diegti biuro procesų robotizacijos sprendimai sukūrė apčiuopiamą naudą – per šį laikotarpį jie leido sutaupyti beveik 150 tūkst. įmonės darbuotojų darbo valandų. Su procesų automatizavimo (RPA) sprendimų pagalba nuo kasdienio ir monotoninio darbo atsilaisvinusį darbo laiką Registrų centro darbuotojai gali skirti didesnę vertę kuriantiems darbams, jaučiama pagalba darbų piko metu.

„Po kelis tūkstančius klientų užklausų telefonu ir elektroniniu paštu gaunančiame ir didelį srautą klientų fiziškai aptarnaujančiame Registrų centre procesų robotizavimas pasiteisino su kaupu. Jaučiame ne tik išaugusį darbuotojų pasitenkinimą, kadangi jiems nebereikia atlikinėti laikui imlių ir neretai monotoniškų užduočių, bet pastebime ir efektyvesnį bei sklandesnį klientų aptarnavimą, nes trumpėja paslaugų suteikimo laikas, mažėja žmogiškosios klaidos tikimybė“, – teigia Registrų centro Strateginio vystymo direktorius Adrijus Jusas.

Pirmieji RPA sprendimai Registrų centre pradėti diegti dar praėjusių metų pradžioje. Nuo to laiko įmonėje šie „robotukai“ leido sutaupyti beveik 150 tūkst. darbo valandų. Šiuo metu įmonėje įdiegtas ir veikia 21 RPA sprendimas.

Du naujausi RPA sprendimai gerokai sutrumpino ir palengvino Nekilnojamojo turto registro (NTR) išrašų suformavimą ir atidavimą klientams, taip pat leido atsisakyti besidubliuojančių veiksmų įmonės dokumentų valdymo sistemoje.

„Iki tol klientų užsakytus išrašus atspausdindavome ir laukdavome, kol klientai juos atsiims. Tačiau pastebėjome, kad ne visi klientai atvyksta atsiimti savo užsakymų, tad per laiką susikaupdavo nemažas kiekis dokumentų. Robotizavus procesą nuo šiol suformuotas išrašas patalpinamas skaitmeninėje talpykloje, o dokumentas atspausdinamas tik klientui atvykus“, – pasakoja Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Šiuo metu Registrų centre veikiantys RPA sprendimai palengvina ir pagreitina klientų prašymų priėmimo, užklausų apdorojimo ir elektroninių dokumentų išsiuntimo procesus. A. Jusas džiaugiasi, kad vis daugiau Registrų centro darbuotojų atranda procesų robotizavimo naudą ir taip sutaupo ne tik savo, bet ir klientų laiką.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Registrų centras: finansinių ataskaitų vis dar nepateikė apie 1,2 tūkst. paramos gavėjų

JP Redakcija

Registrų centras: ataskaitų nepateikė daugiau nei 2 tūkst. paramos gavėjų

JP Redakcija

Registrų centras išregistruos ilgai likviduojamus juridinius asmenis

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads