Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo kontakto

AutoriusGiedrius Gaidamavičius (bns)
Fotobns


Po trijų mėnesių pertrauktos pirmadienį darbą pradėjus atnaujintam didžiausiam Registrų centro (RC) padaliniui Vilniuje, RC generalinis direktorius Saulius Urbanavičius sako, jog centras teikia prioritetą paslaugoms elektroninėje erdvėje, bet vis dar išlieka poreikis jas suteikti ir gyvai.

RC vadovas neatskleidžia, kokias naujas paslaugas centras planuoja pradėti teikti artimiausiu metu.

„Mūsų tikslas yra gerinti savitarną, gerinti elektroninėje erdvėje teikiamas paslaugas. Pasakyti ir įvardyti (naujų paslaugų – BNS) aš nenorėčiau, nes tai priklauso ne tik nuo mūsų, bet ir nuo politinių sprendimų bei kitų dalykų“, – BNS pirmadienį sakė S. Urbanavičius.

Pasak jo, RC kiekvieną darbo dieną sulaukia apie 10 tūkst. įvairių užklausų ir užsakymų, o apie 2 tūkst. žmonių padaliniuose kasdien apsilanko gyvai. Vilniaus padalinyje kiekvieną dieną apsilanko vidutiniškai apie 600 klientų.

„Manome, kad atnaujinus patalpas pagal naują mūsų vizualinį konceptą bus ne tik tinkamai ir gerai suteikiamos paslaugos, bet ir bus maloni aplinka, kuomet klientas turės galimybę ne tik sulaukti greito aptarnavimo, bet ir pasinaudoti savitarnos erdve, greitai apmokėti (už paslaugas – BNS). Turime patalpas, kur galės kažkokius sudėtingesnius klausimus spręsti“, –  teigė S. Urbanavičius.

Pasak ekonomikos ir inovacijų viceministrės Eglės Markevičiūtės, tiek ministerijos, tiek RC vadovybės ilgalaikė vizija – paslaugų patogumas bei galimybė daugelį klausimų išspręsti elektroniniu būdu.

„Vis dėlto yra daug žmonių, kuriems patogiau gyvai ateiti, yra žmonių, kuriems kyla klausimų. Todėl džiaugiamės, kad šis klientų aptarnavimo centras buvo sutvarkytas ir atnaujintas, džiaugiamės, kad yra daug detalių, kurios yra patogesnės neįgaliesiems – nuo durų iki tualetų ir panašiai. Tikimės, kad centras taps dar labiau prieinamas ir patogesnis klientams“, – BNS sakė viceministrė.

Pasak RC vadovo, kitais metais bus atnaujinti padaliniai Kaune, Klaipėdoje ir Tauragėje. Šiemet atnaujinti Vilniaus, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Telšių ir Utenos padaliniai.

RC atstovas Mindaugas Samkus anksčiau teigė, jog padalinio Vilniuje remontas kainavo apie 700 tūkst. eurų. Jį per tris mėnesius atliko statybų bendrovė „Fos Lt“. Remonto metu atnaujinta pagrindinė klientų aptarnavimo salė ir jos prieigos – sukurtos ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės.

Kol patalpos buvo tvarkomos, padalinys veikė parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Registrų centras turi padalinius 50-yje šalies savivaldybių, jis tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Registrų centras: finansinių ataskaitų vis dar nepateikė apie 1,2 tūkst. paramos gavėjų

JP Redakcija

Registrų centras: ataskaitų nepateikė daugiau nei 2 tūkst. paramos gavėjų

JP Redakcija

Registrų centras išregistruos ilgai likviduojamus juridinius asmenis

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads