„Rail Baltica“ projektui ieškoma ekspertų



Bendram trijų Baltijos šalių europinės geležinkelio vėžės projektui „Rail Baltica“ ieškoma nepriklausomų ekspertų.

Projektą kuruojanti bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonė „RB Rail“ pranešė paskelbusi ekspertų paslaugų konkursą – norima pasamdyti apie 90 išorės ekspertų, kurie dalyvautų įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą.

„RB Rail“ atstovybės Lietuvoje vadovas Artūras Vilimas sako, kad ekspertai bus reikalingi 1-2 metams.

„Iš esmės tai yra ekspertizės, kurios bus reikalingos artimiausių metų-pusantrų ar dvejų laikotarpiu. Tai yra skirtingų sričių specialistai, tai neskirstoma pagal šalis, visos apimtys yra bendram projektui. Pirmiausiai darbai yra planavimo, projektavimo paruošimo ir visų kitų svarbių projekto etapo įgyvendinimo etapų“, – BNS sakė A.Vilimas.

Siekiama pasitelkti aplinkosaugos, planavimo, inžinerinių paslaugų, dizaino, statybų priežiūros, verslo ir ekonomikos srities ekspertus – iš viso 32 sričių. Jų paslaugas ketinama pirkti 2107-2018 metais.

A. Vilimas teigė negalintis pasakyti, kiek bus sumokėta ekspertams, kol nesibaigė konkursas, o paslaugas teikti galės tiek bendrovės, tiek individualiai dirbantys asmenys.

„Gali dalyvauti visa tarptautinė aplinka, visi ekspertai iš įvairių sričių: tiek konsultacinių bendrovių, tiek privatūs žmonės“, – sakė A. Vilimas.

„RB Rail“ valdyba šiemet paskirta iš konkurso būdu pasirinktų žmonių. Joje, be prieš 1,5 metų pradėjusios dirbti pirmininkės Baibos Rubesos, dirba dar 3 nariai iš trijų Baltijos šalių: finansų direktorius yra Ignas Degutis, komercijos direktorius – latvis Kasparas Rokenas, technikos direktorius – Estijos atstovas Denisas Muraška.

„Rail Baltica“ projekto vertė gali siekti nuo 4 mlrd. iki 5 mlrd. eurų. Lietuva jau yra nutiesusi „Rail Baltica“ atkarpą nuo Kauno iki Lietuvos-Lenkijos sienos, tačiau ją ketinama tiesinti.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Lietuvos premjeras: būtina stiprinti „Rail Baltica“ politinį koordinavimą

JP Redakcija

Gyventojai, atsisakę taršaus automobilio, vis aktyviau renkasi kompensacijas kelionėms traukiniais

JP Redakcija

„Rail Baltica statyba“ vadovas: nepavykus suvaldyti rizikų, projekto užbaigimas gali nusikelti iki 2033 m.

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads