Prezidentas: mokytojai yra pokyčių švietimo sistemoje pagrindas

AutoriusJP
FotoLRP
G. Nausėda.

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda pirmadienį, Tarptautinės mokytojų dienos išvakarėse, Prezidentūroje susitiko su ugdymo mokslų studijų studentais. Susitikimas buvo skirtas diskusijai apie dabartinę Lietuvos švietimo padėtį ir ateitį.

Diskusijoje „Kaip mokyti ir mokytis“ dalyvavo ugdymo krypties studijų programų studentai, ugdymo krypties studijų dėstytojai ir mokytojai – Meilės Lukšienės premijos laureatai, taip pat Vytauto Didžiojo universiteto rektorius prof. Juozas Augutis.

Pasak Prezidento, prie švietimo ateities Lietuvoje kūrimo savo žiniomis ir atsidavimu pašaukimui gali prisidėti kiekvienas pedagogikos mokslų studentas, todėl svarbu skatinti ir motyvuoti studentus rinktis darbą mokykloje.

„Esu nuoširdžiai dėkingas visiems, kurių pašaukimas – ugdyti laisvas, kūrybingas, smalsias asmenybes. Mokytojo profesija suteikia galimybę iš pagrindų formuoti, nukreipti, keisti žmonių gyvenimus. Todėl kiekvieno pedagogo vaidmuo – nepaprastai reikšmingas, nors iš karto ir sunkiai išmatuojamas“, – sakė valstybės vadovas.

Savo sveikinimo kalboje esamiems ir būsimiems mokytojams Prezidentas pabrėžė kokybišką vaikų išsilavinimą. Anot šalies vadovo, tai svarbiausia prielaida tolesniam laisvos visuomenės klestėjimui.

„Stipri, teisinga, žalia ir inovatyvi Lietuva neįsivaizduojama be savo šalį mylinčių, stiprių, aplinką tausojančių ir kūrybingų žmonių. Valstybės konkuruoja savo žmonių žiniomis ir gebėjimais kurti inovacijas. Todėl, siekdami gerovės Lietuvai, privalome daugiau ir efektyviau investuoti į intelektą bei mokslo žinias“, – diskusijoje sakė Prezidentas.

Šalies vadovas taip pat sakė besitikintis iš Lietuvos mokytojų, kad jie visomis išgalėmis palaikys demokratišką švietimo aplinką, mokys moksleivius atpažinti dezinformaciją, skatins kritiškai mąstyti ir nesitaikstyti su patyčiomis bei diskriminacija.

Pasak Prezidento, būtinas ir aktyvus pilietiškumo bei patriotiškumo ugdymas, kuris negali apsiriboti vien sausa teorija. Šalies vadovo teigimu, čia itin svarbūs ryškūs asmeniniai pavyzdžiai, mokytojų gebėjimas įkvėpti vaikus ir praktikoje taikyti tas vertybes, kuriomis jie tiki ir kurias patys puoselėja.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

G. Nausėda abejoja būtinybe statyti bendrą Baltijos šalių elektrinę: generuojančių pajėgumų turime

JP Redakcija

G. Nausėda: sinchronizavimui pasirengta, netikėtumų neturėtų būti

JP Redakcija

Lietuvos vadovas telefonu kalbėjosi su Ukrainos Prezidentu

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads